مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آینده قطعات اپل در چین تا اتهام کپی کردن لوگو کالیبرا توسط فیس بوک

به گزارش تور یونان ارزان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آینده قطعات اپل در چین تا اتهام کپی کردن لوگو کالیبرا توسط فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی اطلاعاتی در مورد وضعیت فراوری گوشی های نسل بعدی این شرکت بیان کرد و در بخشی از سخنان خود تاکید نمود که شیائومی احتمالا خط فراوری سری می و ردمی را به زودی شفاف تر پیش خواهد برد و افزون بر این ها درسال جاری خبری از ادامه خطوط فراوری می مکس و می نوت نخواهد بود.

سفری شگفت انگیز را با تور چین تجربه کنید.

پژوهشگران ایالات متحده هشدار دادند که امکان جعل پیغام هایی که رئیس جمهور به عنوان پیغام های اضطراری در مواقع خطر منتشر می نماید وجود دارد و این موضوعی بسیار خطرناک خواهد بود.

شرکت فاکسکان که یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان محصولات اپل محسوب می گردد از اپل درخواست نموده فراوریات خود را از چین به تایوان منتقل کند.

به نظر می رسد سال 2019 مهمترین سال برای فعالسازی حالت تاریک در سیستم عامل های مختلف است. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در حال دریافت تم های تاریک رسمی هستند و این موضوع نشان می دهد تقاضا برای حالت تاریک رو به افزایش است. اکنون نوبت به جیمیلرسید که حالت تاریک را فعال کند.

شرکت فیس بوک متهم شده که لوگو کالیبرا(کیف پول دیجیتال) را از بانک اینترنتی ذخیره لوگو سرقت نموده است. این اتهام در شرایطی مطرح می گردد که فیس بوک یک شرکت ثروتمند است و لوگو دزدی از سوی این شرکت هیچ نوع توجیهی ندارد.

اگر از علاقه مندان گوشی های پیکسل محسوب می شوید و منتظر رنگبندی جدید گوشی های پیکسل بودید خبر خوش برای شما این است گه گوشی پیکسل 4 در رنگهای سبز نعنایی و سفید در راه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 243

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آینده قطعات اپل در چین تا اتهام کپی کردن لوگو کالیبرا توسط فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آینده قطعات اپل در چین تا اتهام کپی کردن لوگو کالیبرا توسط فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید