نویر- بایرن مونیخ؛ خداحافظی نه چندان محبت آمیز

به گزارش تور یونان ارزان، از شواهد و قرائن اینطور به نظر می رسد که دوران حضور نویر در بایرن ممکن است به زودی به سرانجام برسد. گفته می گردد نویر از باشگاه به شدت عصبانی است و حتی به فکر ترک بایرن در تابستان 2021 افتاده است.

نویر- بایرن مونیخ؛ خداحافظی نه چندان محبت آمیز

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران دروازه بان سالهای اخیر بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد خود با این باشگاه به مشکل خورده و ممکن است این اختلاف نظرها باعث انتها همکاری طرفین گردد.

روزنامه فرانکفورتر آلگماینه می گوید طرفداران بایرن همچنان خواستار حفظ نویر در تیم شان هستند ولی از شواهد و قرائن اینطور به نظر می رسد که دوران حضور او در بایرن ممکن است به زودی به انتها برسد. گفته می گردد نویر از باشگاه به شدت عصبانی است و حتی به فکر ترک بایرن در تابستان 2021 افتاده است. کیکر اولین بار فاش کرد که نویر به دلیل علنی شدن محتوای محرمانه مذاکراتش با باشگاه از بایرن عصبانی شده است.

در گزارش هایی که اخیرا در رسانه های آلمانی منتشر شده و جزئیات مذاکرات نویر و باشگاه بایرن را فاش نموده بود ادعا شده که نویر از باشگاه خواسته که قراردادش را تا میانه سال 2025 تمدید کند ولی باواریایی ها تنها حاضر به پیشنهاد یک تمدید دو ساله بعلاوه گزینه ای برای تمدید بعد از آن تاریخ بوده اند.

در روزهای اخیر صحبت از علاقه بایرن به جذب ترشگن، دیگر گلر آلمانی که عضو بارسلونا است منتشر شد و همین موضوع احتمال عدم توافق با نویر را افزاش می دهد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1008

به "نویر- بایرن مونیخ؛ خداحافظی نه چندان محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویر- بایرن مونیخ؛ خداحافظی نه چندان محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید