هاشم اسکندری: کمیته انضباطی در همه جای جهان به بی اخلاقی ها رسیدگی می نماید، نگاه به ورزش در بعد اول اخلاق است

به گزارش تور یونان ارزان، هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد تأکید کرد، این فدراسیون با بازیکنی که بی اخلاقی و بی انضباطی کند، برخورد می نماید.

هاشم اسکندری: کمیته انضباطی در همه جای جهان به بی اخلاقی ها رسیدگی می نماید، نگاه به ورزش در بعد اول اخلاق است

هاشم اسکندری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دومین جشنواره رشته های بیلیاردی گفت: در این دوره حدود 800 نفر در رده های سنی زیر 21 سال، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش زنان و مردان و در رشته های اسنوکر و پاکت بیلیارد با هم به رقابت می پردازند. برگزاری این گونه رویدادها در عرصه های قهرمانی و بین المللی یاری زیادی خواهد نمود. در حال حاضر در رنکینگ جهانی مقام دوم آقایان و نهم بانوان را داریم که این صندلی حاصل این کوشش ها و فعالیت های استان هاست.

وی در خصوص حضور استان ها و هیئت ها در کنار فدراسیون برای پیشبرد برنامه ها یادآور شد: اگر آنالیز کنید مشاهده خواهید کرد که من و همکارانم در فدراسیون معتقدیم رویدادها باید در استان ها برگزار شوند و شاهدیم این بار گیلان میزبان است و قبلاً در آذربایجان غربی میزبان نخستین دوره جشنواره بودیم. ما همچنین مسابقات را در استان های مختلف داشتیم و تبریز، لاهیجان و سیستان و بلوچستان پیش از این میزبان مسابقات بودند. من اعتقاد دارم باید در استان ها حضور داشته باشیم ، چون استعدادهای خوبی داریم. قبل از انتخابات در مورد حضور استان ها در کنار فدراسیون برخی با بی اخلاقی موضوعاتی را مطرح کردند که از این موضوعات می گذرم. برنامه من فراهم کردن شرایط برای فعالیت همه استان هاست.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد حاشیه های یکی از بانوان ملی پوش و رأی کمیته انضباطی و اینکه آیا این مسائل به اسنوکر بانوان ضربه وارد خواهد نمود، گفت: مطمئنم اینها ضربه ای به بانوان نمی زند. بحث کمیته انضباطی در همه جای جهان و همه رشته وجود دارد و این کمیته با بازیکنی که بی اخلاقی و بی انضباطی کند برخورد می نماید. نگاه به ورزش در بعد اول اخلاق است و اگر این اصل وحود نداشته باشد، هدف واقعی ورزش گم می گردد.

وی در خاتمه گفت: متأسفم که برخی ها به رأی کمیته انصباطی و این موضوع دامن می زنند. در کل باید بگویم این رفتارها نه تنها خللی در مسیر موفقیت بانوان ایجاد نمی نماید، بلکه باعث می گردد که این مسیر با کوشش بیشتر ادامه داشته باشد. مطمئناً و اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد خواهید بود. ما در استان ها بانوان زیادی داریم که به زودی توانایی شان را نشان می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 185

به "هاشم اسکندری: کمیته انضباطی در همه جای جهان به بی اخلاقی ها رسیدگی می نماید، نگاه به ورزش در بعد اول اخلاق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم اسکندری: کمیته انضباطی در همه جای جهان به بی اخلاقی ها رسیدگی می نماید، نگاه به ورزش در بعد اول اخلاق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید