هلالی: حق پرسپولیس برد بود و به آن رسید، رفیعی احتیاج به بازی و حمایت دارد

به گزارش تور یونان ارزان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید حق این تیم بود تا در مصاف برابر پدیده به پیروزی برسد.

هلالی: حق پرسپولیس برد بود و به آن رسید، رفیعی احتیاج به بازی و حمایت دارد

اسماعیل هلالی، پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی پرسپولیس برابر پدیده شهر خودرو در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: در یک ربع اول پدیده بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. اما در بیست دقیقه بعد بازی، پدیده عملکرد خوبی نداشت و در همان زمان بود که پرسپولیس توانست گل های بازی را به ثمر برساند. در کل پرسپولیس در بازی که حقش بود به پیروزی رسید و تیم پدیده در شرایط خوبی نبود تا در این بازی به موفقیت برسد.

او ادامه داد: تعطیلات لیگ، نشان داد که هنوز تیم ها بعد مدت ها شکل واقعی خودشان را ندارند و باید زمان بگذرد تا تیم ها به سطح واقعی خودشان برسند.

هلالی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس که در این بازی حضور داشتند گفت: سروش رفیعی احتیاج به بازی و حمایت دارد. رفیعی دو فصل پیش زمانی به پرسپولیس آمد که هم تیم و هم خودش در شرایط خوبی به سر می برند. اما در حال حاضر رفیعی در مصدومیت به سر می برد و تازه از بند مصدومیت رها شده است. بودیمر هم عملکرد بدی از خود به نمایش نگذاشت و احتیاج به زمان دارد تا شرایط خود را مقداری بهبود ببخشد تا وضعیت ایده آل خود برسد. مهدی شیری شکل بازی خوبی دارد و می تواند روز به روز از اینی که هست بهتر گردد.

این پیشکسوت در خاتمه گفت: پرسپولیس دوران بدنسازی سخت و آماده سازی پرفشاری را سپری نموده و این بردهایی که به دست می آید می تواند شرایط روحی تیم را بهبود ببخشد و فشارهای موجود را کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 227

به "هلالی: حق پرسپولیس برد بود و به آن رسید، رفیعی احتیاج به بازی و حمایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلالی: حق پرسپولیس برد بود و به آن رسید، رفیعی احتیاج به بازی و حمایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید