واریز یارانه سوخت سرویس مدارس

به گزارش تور یونان ارزان، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت سرویس مدارس خبر داد.

واریز یارانه سوخت سرویس مدارس

مرتضی ضامنی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس گفت، آن دسته از ناوگانی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی سپند ساماندهی شده اند، به عنوان سرویس های مجاز به شمار می فرایند و از سهمیه سوخت ویژه سرویس مدارس برخواردار می باشند.

وی اضافه نمود: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص یافت.

ضامنی ادامه داد: بر این اساس در مرحله نخست ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت این ناوگان از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین محاسبه و سهمیه مورد نظر تا پایان آذرماه محاسبه و به حساب رانندگان مشمول واریز شده است. رانندگان فقط جهت پرداخت هزینه سوخت در جایگاه های عرضه بنزین می توانند از این یارانه استفاده نمایند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تاکید کرد: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که در آژانس های کرایه تاکسی یا تاکسی های اینترنتی هم مشغول به فعالیت می باشند و اطلاعات خود را ثبت نموده اند به صورت تجمیعی یارانه سوخت خود را دریافت می نمایند.

وی اضافه نمود: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا 20 آذر اطلاعات خود را تکمیل نمودند و از جانب شهرداری ها تأئید و اطلاعاتشان صحیح می باشد امروز مشمول دریافت ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت بوده و اعتبار فوق به حساب شبایی که در سامانه معرفی نمودند توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی واریز شده است.

ضامنی ادامه داد: در مرحله نخست اطلاعات 88 هزار و 753 راننده سرویس مدرسه جهت دریافت سهمیه سوخت ارسال شده است که از این تعداد، اطلاعات 56 هزار و 504 نفر کامل و اعتبار مربوط به سهمیه سوخت به حساب آنها واریز شده است. آن دسته از رانندگان سرویس مدارسی که اطلاعاتشان صحیح نبوده از روز یکشنبه 15 دی می توانند براساس پیامکی که برای آنها ارسال خواهد شد نسبت به تکمیل اطلاعات و رفع نواقص اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 833

به "واریز یارانه سوخت سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یارانه سوخت سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید