واکسن کرونا در مسکو رایگان خواهد شد

به گزارش تور یونان ارزان، شهردار مسکو اعلام نمود: واکسیناسیون کرونا در مسکو پایتخت روسیه رایگان خواهد بود.

واکسن کرونا در مسکو رایگان خواهد شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سرگئی سابیانین در سخنانی که از شبکه تلویزیونی رن.ت.و روسیه پخش می شد، گفت: بلافاصله پس از اینکه واکسن کرونا وارد بازار گردد، تزریق آن به ساکنان مسکو شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون رایگان خواهد بود، اظهار کرد: شبکه بیمارستانها و درمانگاههای مسکو در واکسیناسیون مردم مشارکت خواهند کرد.

به گفته شهردار مسکو، سال جاری باید به واکسیناسیون سرماخوردگی در مسکو توجه کرد تا اینکه دو بیماریهای (کرونا و سرماخوردگی) با همدیگر در بین مردم شیوع پیدا نکند.

سابیانین این را نیز گفت که باتوجه به شروع سفرهای خارجی در روسیه، انتظار می رود تست کرونا در مسکو نیز افزایش یابد.

لازم به ذکر است نخست وزیر روسیه به تازگی گفت: چهار واکسن کرونای ساخت روسیه تاثیرات مصونیت بخشی خود را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، میخاییل میشوستین در دومای روسیه گفت که در زمان حاضر چندین مرکز پژوهشی-علمی روسیه به کار ساخت واکسن کرونا می پردازند.

وزیر بهداشت روسیه نیز اخیرا گفت که واکسن کرونا ساخت این کشور برای پیشگیری از ابتلای مردم به این ویروس همه گیر به زودی ثبت می گردد تا به صورت رسمی در اختیار عموم قرار بگیرد.

میخاییل موراشکو در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نخستین واکسن کرونا فراوری شده در روسیه قرار است در ماه اوت (ماه آینده میلادی) انجام بگیرد.

وی گفت: آزمایش واکسن ساخته شده در پژوهشگاه اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گمالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه، نتایج خوبی داشته است.،ایرنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1205

به "واکسن کرونا در مسکو رایگان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونا در مسکو رایگان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید