پرسپولیس، استقلال را به مرحله گروهی برد!

به گزارش تور یونان ارزان، سهمیه ایران در رقابت های لیگ قهرمانان ایران 3+1 شد. پیش از این سهمیه ایران 2+2 بود. پس از آن که مسجل شد کشور ترکمنستان نتوانسته مجوز کلاب لایسینینگ برای حضور در لیگ قهرمانان را بگیرد، نیم سهمیه آنها به ایران واگذار شده تا استقلال به طور کامل سهمیه بگیرد و وارد رقابت های مرحله گروهی گردد.

پرسپولیس، استقلال را به مرحله گروهی برد!

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران در ادامه این گزارش نوشت: به این ترتیب فولاد تنها باشگاه ایرانی خواهد بود که به پلی آف می رود. البته این اتفاق باید سال گذشته رخ می داد ولی به دلیل سهل انگاری اجرا شده، سهمیه همان 2+2 باقی ماند. سال جاری اما با فینالیست شدن پرسپولیس، امتیاز ایران بالا رفت تا استقلال از پلی آف به مرحله گروهی برود.

حمیرا اسدی، رئیس کمیته بین الملل فدراسیون با تایید این موضوع به جام جم می گوید: در نامه ارسالی تاکید شده ما سه سهمیه مستقیم داریم و یکی پلی آف. همچنین در نامه تاکید شد مراسم قرعه کشی مسابقات به صورت آنلاین روز 27 ژانویه (چهارشنبه هفته جاری) ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت مالزی برگزار می گردد. سهیل مهدی، رئیس کمیته حرفه ای سازی هم شرح می دهد: می شد سال قبل هم سهمیه ما بیشتر گردد ولی باز خدا را شکر این رخ داده. حالا به لحاظ برنامه ریزی برای ما بهتر شد. یک بازی از تقویم مان کم می گردد و استقلال را در مرحله گروهی خواهیم دید.

در همین حال سیدبندی رقابت های لیگ قهرمانان هم اعلام شد که طبق آن پرسپولیس در سید اول رقابت ها قرار گرفته است. تراکتور در سید دوم مسابقات جای گرفته. استقلال هم در سید سوم. فولاد هم در صورت برنده شدن در

دو بازی پلی آف در سید چهارم قرار می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1522

به "پرسپولیس، استقلال را به مرحله گروهی برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، استقلال را به مرحله گروهی برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید