چرا وزارت ورزش در برابر ماجراهای رسول پناه و گل محمدی سکوت نموده است؟!

به گزارش تور یونان ارزان، یکی از نکات جالب در اختلافات کادر فنی و هیات مدیره پرسپولیس که به بدترین شکل ممکن رو شده، سکوت مطلق وزارت ورزش و در راس آن مسعود سلطانی فر به عنوان رئیس مجمع این باشگاه است.

چرا وزارت ورزش در برابر ماجراهای رسول پناه و گل محمدی سکوت نموده است؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حضور رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره و نشستن او روی جایگاه مدیریت باشگاه درست مثل انتخاب نفرات قبلی جز حاشیه و جنجال بین سرپرست مدیرعامل و سرمربی برای قرمزها چیز دیگری به دنبال نداشته است.

شخص وزیر ورزش یعنی مسعود سلطانی فر پس از گماشتن دوستش در پرسپولیس یعنی دکتر رسول پناه دندانپزشک پرسپولیسی فکرش را هم نمی کرد درگیریهای رسول پناه و گل محمدی کار را به فضای مجازی و انتشار ویدیوهای جنجالی با میلیون ها بازدید و وایرال بکشاند.

در حالی که انتظار می رفت بعد از انتشار بخش اول صحبت های مهدی رسول پناه، وزارت ورزش و سلطانی فر درباره نقدها و هجمه ها عکس العمل نشان دهند، اما وزارت ورزش و جوانان فعلا در برابر این حاشیه ها سکوت پیشه نموده است. سکوتی که بعضی از آن، به حمایت غیرمستقیم وزیر ورزش از رئیس هیات مدیره پرسپولیس تعبیر کردند که اگر غیر از این بود صدای وزیر باید به عنوان رئیس مجمع این باشگاه خیلی پیشتر از این ها در مقابل ماجراهای جنجالی باشگاه پرسپولیس درمی آمد. چه زمانی که فایل های صوتی و ویدیویی از رسول پناه لو رفت و چه زمانی که بازیکنان شاخص پرسپولیس این تیم را ترک می کردند. آنطور که گل محمدی می گوید مدیران پرسپولیس پس از جدایی بشار رسن مدعی شدند که تیم نباید به بازیکن متکی باشد و با رفتن بشار اتفاقی برای پرسپولیس نمی افتد.

اختلاف نظر هیات مدیره و کادر فنی و همچنین سکوت وزارت در مقابل این این شرایط باعث شده طرفداران معترض چند روز پیش مقابل باشگاه تجمع نمایند. تجمعی که البته تعداد زیادی را در بر نمی گرفت و در نهایت با دخالت پلیس به سرانجام رسید، اما بدون شک سرانجام داستان این درگیری ها نخواهد بود. تا زمانی که وزارت برای حل و فصل این جنجال ها و برخورد با اتفاقات داخل باشگاه و تیم وارد میدان نگردد،(خصوصاً که یحیی حمایت پیشکسوتان باشگاه را هم به دنبال دارد) شرایط آرام نخواهد شد.

بدون شک اختلافات و حاشیه های به وجود آمده به شکل قابل توجهی باعث تضعیف یکی از تیم های مدعی لیگ و نایب قهرمان آسیا شده و پرسپولیس دو ماهی می گردد که رنگ برد را ندیده است.

اوضاعی که اگر به زودی به آن سروسامان داده نگردد، می تواند قرمزها را به شدت زمین بزند، خصوصاً که به زودی نتیجه اشکالات مدیریتی و عدم تعهد آن در پرداخت های اقتصادی مشکل ساز خواهد شد و دردسری به مراتب جدی تر برای پرسپولیس ایجاد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1506

به "چرا وزارت ورزش در برابر ماجراهای رسول پناه و گل محمدی سکوت نموده است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وزارت ورزش در برابر ماجراهای رسول پناه و گل محمدی سکوت نموده است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید