کرونا در تیم آلمانی؛ بوندس لیگا به تعویق می افتد؟

به گزارش تور یونان ارزان، در حالی که تیم های حاضر در بوندس لیگا 2 قرار بود به راحتی تمرین نمایند تا بازی های این لیگ به زودی از سر گرفته گردد، اما با توجه به ابتلای 2 عضو از تیم دینامو درسدن، حالا باید تمام تیم دو هفته قرنطینه شوند.

کرونا در تیم آلمانی؛ بوندس لیگا به تعویق می افتد؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجشنبه رسما اعلام شد بوندس لیگا و بوندس لیگا 2 از تاریخ 16 می شروع می گردد. در همان روز دینامو درسدن اجازه پیدا کرد تمرینات خود را به طور کامل انجام دهد، زیرا تنها بازیکنی که از این تیم کرونا داشت از 3 می در قرنطینه بود و با توجه منفی بودن تست بازیکنان در 4 می، این تیم می توانست به راحتی تمرین کند، اما روز گذشته بیانیه جدیدی از این باشگاه منتشر شد که در آن تعیین شد دو مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در تیم مشاهده شده است. این دو بازیکن هیچ علائمی نداشتند و تنها با تست تعیین شد کرونا دارند.

مثبت شدن تست این دو بازیکن باعث شد تا مقامات و مسئولین محلی دستور دهند 12 روز، کل اعضای تیم قرنطینه شوند و به این ترتیب دینامو درسدن نمی تواند بازی 17 می خود مقابل هانوفر را انجام دهد. این مسئله باعث شده تا نگرانی های زیادی بابت عجله آلمانی ها برای ادامه فوتبال شکل بگیرد و بعضی این عمل را نکوهش نمایند. به خصوص که دیگر کشور ها هم برای هدایت درباره تنظیم پروتکل های پزشکی به بوندس لیگا مراحعه نموده بودند.

هنوز مقامات ر s می در این رابطه اظهار نظر ننموده اند، اما ممکن است مسابقات بوندس لیگا 2 و حتی فوتبال در آلمان به طور کل به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1062

به "کرونا در تیم آلمانی؛ بوندس لیگا به تعویق می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در تیم آلمانی؛ بوندس لیگا به تعویق می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید