کمترین تلفات روزانه کرونا در روسیه طی یک ماه اخیر

به گزارش تور یونان ارزان، در روسیه برای نخستین بار از اوایل خرداد ماه تا به امروز، شمار مرگ و میر روزانه ناشی از ویروس کرونا به کمتر از 100 نفر رسیده و برای ششمین روز متوالی است که تعداد موارد جدید آلودگی هم از هشت هزار نفر تجاوز نکرده است.

کمترین تلفات روزانه کرونا در روسیه طی یک ماه اخیر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، دوشنبه گزارش داد که تعداد موارد مرگ و میر ناشی از عفونت ویروس کرونا طی یک روز گذشته در این کشور فقط 95 نفر بود و بدین ترتیب برای نخستین بار از تاریخ 25 ماه مه (5 خرداد ماه) شمار تلفات روزانه کرونا در روسیه به کمتر از 100 نفر رسیده است.

بر اساس این اطلاعات، در مجموع از ابتدای شیوع بیماری کووید-19 در روسیه، تا به امروز هشت هزار و 206 نفر بر اثر این عفونت جان خود را از دست داده اند. میزان مرگ و میرها 1.38 درصد از کل موارد آلودگی در این کشور است.

این ستاد همچنین خاطرنشان کرد که تعداد موارد مشاهده شده ابتلای جدید به عفونت ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در روسیه 7 هزار و 600 نفر است و بدین ترتیب تعداد کل موارد آلودگی به این ویروس به 592 هزار و 280 نفر رسیده است.

رشد روزانه ابتلا 1.3 درصد است و این شاخص یک روز قبل 1.34 درصد بود. این برای ششمین روز متوالی است که تعداد موارد تازه کشف شده از آلودگی به ویروس کرونا در روسیه از 8 هزار نفر تجاوز نکرده است. نرخ آلودگی در شهر مسکو 0.5 درصد است.

طبق این اطلاعات در طول یک روز گذشته 1068 آلودگی جدید در مسکو کشف شده است. در مجموع 215 هزار و 14 نفر در پایتخت مبتلا شده اند که از این تعداد، در حال حاضر 74 هزار و 727 نفر همچنان بستری هستند.

علاوه بر این، 506 مورد جدید در منطقه مسکو، 295 مورد در منطقه خودمختار خانتی-مانسیسک، 219 در منطقه نیژنی نوگوراد و 217 در سن پترزبورگ کشف شده است.

در مجموع در سراسر روسیه 239 هزار و 658 نفر همچنان بیمار و تحت درمان قرار دارند.

این گزارش همچنین نشان می دهد که در روسیه ، تعداد کل بیمارانی که پس از آلوده شدن به ویروس کرونا بهبود یافتند، به 344 هزار و 416 نفر رسید. طی یک روز گذشته، 4705 نفر از بیماران مبتلا در سراسر کشور بهبود یافته اند. روز گذشته این رقم 5119 بیمار بود.

ضمن اینکه سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز خاطرنشان کرد که در این کشور تا به امروز بیش از 17 میلیون و دویست هزار آزمایش برای تشخیص آلودگی به ویروس کرونا صورت گرفته است و 312 هزار نفر همچنان تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

شب گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی یادآور شد که مقامات به طور کلی وظیفه محافظت از شهروندان در برابر بیماری کووید-19 را با موفقیت انجام داده اند. به گفته وی، روسیه از لحاظ تعداد موارد تشخیص آلودگی به ویروس کرونا، در رده سوم دنیا قرار گرفته است، در حالیکه از لحاظ میزان مرگ و میر، یکی از پایین ترین آمارها را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1152

به "کمترین تلفات روزانه کرونا در روسیه طی یک ماه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین تلفات روزانه کرونا در روسیه طی یک ماه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید