کمتر از یک سوم کانادایی ها حاضرند بدون واکسن کووید-19 سفر نمایند

به گزارش تور یونان ارزان، بیشتر کانادایی ها و آمریکایی ها قبل از فراوری واکسن کووید-19 هیچ عجله ای برای سفر کردن به جایی، حتی داخل کشور خودشان ندارند.

کمتر از یک سوم کانادایی ها حاضرند بدون واکسن کووید-19 سفر نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

با استناد به نظرسنجی شرکت ریسرچ که یک شرکت نظرسنجی واقع در ونکوور است، کمتر از یک سوم از کانادایی ها حاضرند در حال حاضر به جایی پرواز نمایند، نه به یک قاره دیگر، نه به استانی دیگر و نه داخل استان خودشان.

تنها 17 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی گفتند حاضرند با هواپیما به ایالات متحده سفر نمایند.

در میان پاسخ دهندگان آمریکایی، 35 درصد گفتند حاضرند داخل آمریکا پرواز نمایند اما 28 درصد گفتند حاضرند به کانادا بروند.

ماریو کانسکو رییس شرکت ریسرچ در بیانیه ای کتبی گفت: اشتیاق برای سفر پیش از فراوری واکسن کووید-19 در کانادا و آمریکا بسیار پایین است.

او افزود: ساکنان آمریکای شمالی 55 سال به بالا که معمولا آماده اکتشاف و خرج کردن هستند، بدون وجود واکسن بیش از همه نسبت به تمام انواع سفر محتاط هستند.

این نظرسنجی آنلاین که بین روزهای اول تا پنجم جولای برگزار گردید، نمونه ای شامل هزار کانادایی و 1200 آمریکایی را مورد سوال قرار داد.

در این نظرسنجی از این افراد درباره علاقه به سفر به وسیله پنج نوع وسیله حمل و نقل یعنی قطار، هواپیما، اتوبوس، کشتی کروز و قایق سوال پرسیده شد. حاشیه خطای قابل مقایسه برای یک نمونه احتمال محور این اندازه مثبت و منفی 3.1 درصد برای کانادا و 2.8 درصد برای آمریکا خواهد بود.

سفر با قایق محبوب ترین نوع حمل و نقل بود و 35 درصد از کانادایی ها گفتند حاضرند از این طریق سفر نمایند. در آتلانتیک کانادا و بریتیش کلمبیا تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان گفتند حس راحتی نسبت به سفر کردن با قایق دارند.

در پاسخ به اینکه چه نظری درباره سفر با کشتی تفریحی دارند، حرف کانادایی ها حاکی از کاهشی چشمگیر بود. تنها 13 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی گفتند حاضرند با کشتی تفریحی سفر نمایند و این در حالی است که یک نفر از هر پنج آمریکایی گفت حاضر است بدون واکسن کروناویروس با کشتی تفریحی سفر کند.

همچنین یک شکاف جنسیتی قابل توجه بین آمریکایی هایی وجود داشتند که در نظرسنجی شرکت کردند. مردان بیشتری نسبت به زنان گفتند حاضرند بدون واکسن سفر نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1241

به "کمتر از یک سوم کانادایی ها حاضرند بدون واکسن کووید-19 سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر از یک سوم کانادایی ها حاضرند بدون واکسن کووید-19 سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید