72 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شده است

به گزارش تور یونان ارزان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 72 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شده است.

72 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهیمی اضافه نمود: برای حمایت از مشاغل خانگی در امسال 5 میلیارد تومان به استان هرمزگان اختصاص داده شده که تا به امروز 246 طرح با مبلغ بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده که 3 میلیارد و700 میلیون تومان به 172 طرح پرداخت شده است.

وی، تعداد رشته های شغلی کسب و کار خانگی مورد تصویب ستاد ساماندهی را 335 رشته عنوان و اضافه نمود: در استان هرمزگان رشته هایی از قبیل رودوزی سنتی و گلیم بافی،دوخت لباس محلی، پرورش دام و فراوری محصولات زراعی و گلخانه ای و همچنین فراوری قارچ و بسته بندی گیاهان دارویی از عمده ترین طرح هایی هستند که متقاضی بیشتری دارند.

متقاضیان دارای مدرک فنی مرتبط برای دریافت تسهیلات باید به سامانه مشاغل خانگی به آدرس www.mkh.mcls.gov.ir مراجعه نمایند که و پس از ثبت نام، دستگاه اجرائی مربوطه طرح درخواستی را آنالیز و در صورتی که طرح، شرایط و ضوابط را داشته باشد، مورد تایید دستگاه مربوطه قرار گرفته که پس از تایید در کارگروه مشاغل خانگی، متقاضی جهت دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1602

به "72 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "72 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید