تصمیم عجیب زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی فرانسوی در زمان حضورش در رئال مادرید می خواست پس از حذف از کوپا دل ری از این تیم جدا گردد.

تصمیم عجیب زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان در اواسط فصل گذشته قصد داشت از رئال مادرید جدا گردد. سرمربی فرانسوی پس از حذف تیمش مقابل لگانس در کوپا دل ری چنین تصمیمی را گرفت.

سفیدپوشان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با یک گل میزبانشان را شکست دادند اما در بازی برگشت، 2 بر یک شکست خوردند تا به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف از صعود به دور بعد باز بمانند.

این اتفاق در فوریه رخ داد و فلورنتینو پرس (رییس باشگاه) و خوسه آنخل سانچس کوشش کردند نظر سرمربی فرانسوی را تغییر دهند. زیدان به آنها قضیه جدایی اش را اعلام نموده بود. در نهایت پرس موفق شد سرمربی فرانسوی را راضی کند و از او خواست تا با مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ سازی کند.

سفیدپوشان پس از این اتفاق از بحران خارج شدند و در نهایت فصل را با قهرمانی در کی یف به خاتمه رساندند. مادرید توانست 3 بر یک در دیدار نهایی برابر لیورپول پیروز گردد.

چند روز پس از این قهرمانی زیدان در یک نشست خبری خاطرنشان کرد دورانش در مادرید به خاتمه رسیده است و از این تیم جدا شد. اکنون یولن لوپتگی راهنمایی رئال مادرید را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 133

به "تصمیم عجیب زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب زیدان در زمان حضورش در رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید