جزیره مرجان پاتایا

به گزارش تور یونان ارزان، جزیره مرجان پاتایا (Koh Larn)، یکی از جاذبه‎های طبیعی کشور تایلند در شهر زیبای پاتایا است. گردشگران تور تایلند شما برای رفتن به این جزیره از لنج ها استفاده می‌کنند.

جزیره مرجان پاتایا

پس از ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمدی که کرایه می دهند به امانت بگذارید و یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن استراحت و حمام آفتاب بگیرید. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند و جزیره مرجان یکی از بهترین آن‌ها است.

ضمنا این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده می باشد، این جزیره سرسبز و زیبا و بکر دارای آلاچیق های بسیار زیاد و لوکس و راحت در ساحل است که می توانید روز خود را در این آلاچیق ها بگذرانید.

اگر می خواهید بیشتر از این طبیعت بکر خدادادی لذت و استفاده نمایید با قایق های کف شیشه ای جزیره که آماده ارائه خدمات به مسافران و توریست ها می باشد به دیدن مرجان های کف دریا و این تجربه باور نکردنی را از آن خود نمایید.

برای مسافران تور تایلند که قصد این را دارند که شب در این جزیره بمانند، هتل 4 ستاره vista اقامتی خوش در طول سفرتان در تور تایلند برایتان فراهم خواهد کرد. محیط این جزیره بسیار آرام ، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری و خاصی است ، ضمنا شما گردشگران تور تایلند از طرفی با رزرو یک تور غواصی می توانید تجربه ای باورنکردنی نیم ساعتی زیر آب های گرم همراه با ماهی ها را سپری نمایید و مرجان ها را از نزدیک مشاهده نمایید.

انتشار: 28 آذر 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 45

به "جزیره مرجان پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مرجان پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید