دیابلو جدید یک بازی موبایل است

به گزارش تور یونان ارزان، در طول مراسم افتتاحیه رویداد بلیزکان 2018، شرکت بازی سازی بلیزارد از یک دیابلو جدید رونمایی کرد. بازی Diablo: Immortal طبق گفته بلیزارد یک نقش آفرینی بزرگ و کامل است که برای پلتفرم های موبایل ساخته می گردد. بلیزارد برنامه دارد بازی Diablo: Immortal را روی اندروید و iOS عرضه کند.

دیابلو جدید یک بازی موبایل است

برای ساخت این بازی موبایل جدید، شرکت بلیزارد از استودیویی دیگر یاری گرفته است. بازی Diablo: Immortal توسط شرکت Netease Games ساخته و پشتیبانی می گردد. از نظر داستانی، این بازی قصه ای بین وقایع دیابلو 2 و دیابلو 3 تعریف می نماید. قصه بازی حول اتفاقاتی است که پس از شکسته شدن سنگ جهان توسط تیریل (Tyrael) روی می دهند.

بازی از نظر روند، شبیه به دیگر قسمت های دیابلو است؛ با همان زاویه دوربین ایزومتریک در سیاهچال های مخلتف به کشتن هیولاها و دریافت آیتم مشغول می شوید. بیشتر کلاس های دیابلو 3 قابل بازی هستند، به استثنای کلاس Witch Doctor. البته کلاس نکرومنسر که به صورت بسته الحاقی به دیابلو 3 اضافه شده بود در این بازی موبایل هم وجود دارد. به نظر می رسد قدرت ها و توانایی های کلاس ها در مقایسه با دیابلو 3 تفاوت نموده باشند. هر کلاس 12 توانایی مختلف دارد و که می توان 5 عدد را فعال و استفاده کرد.

بازی کاملا چند نفره و آنلاین است و بازی نماینده ها می توانند به یاری یکدیگر سیاهچال های بازی را فتح نمایند. بخش های بیرون از سیاهچال ها بین بازی نماینده ها مشترک خواهد بود؛ یعنی در این مناطق دیگر بازی نماینده ها را هم می بینید که مشغول گشت و گذار یا مبارزه هستند. شهر اصلی بازی وست مارچ است که در بسته الحاقی دیابلو 3 با آن برخورد نموده بودیم، ولی در این بازی موبایل هنوز شهر نابود نشده است. بازی نماینده ها می توانند در وست مارچ با یکدیگر تشکیل گروه دهند یا از فروشگاه های مخلتف، آیتم خریداری نمایند.

قرار است در ابتدای عرضه بازی Diablo: Immortal هشت نقشه مختلف داشته باشد، ولی مثل هر بازی موبایل و آنلاین دیگری می توانیم انتظار داشته باشیم بازی مرتب آپدیت و محتوای جدید به آن اضافه گردد.

می توانید در ادامه تریلر سینمایی و تریلر گیم پلی بازی Diablo Immortal را ببینید. زمان عرضه بازی معین نیست.

تریلر سینمایی:

تریلر گیم پلی:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 162

به "دیابلو جدید یک بازی موبایل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو جدید یک بازی موبایل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید