غیاثی: فدراسیون به تمامی ورزشکاران به یک چشم نگاه می نماید

به گزارش تور یونان ارزان، سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: در فدراسیون هیچ تفاوتی بین احسان حدادی و سایرین قائل نمی شویم و به همین دلیل به همه به یک چشم نگاه می کنیم.

غیاثی: فدراسیون به تمامی ورزشکاران به یک چشم نگاه می نماید

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفت و گو با ، در مورد عدم دعوت علی ثمری به اردوی تیم ملی دوومیدانی گفت: باید بگویم علی ثمری نه در بازی های آسیایی و نه در رقابت های لیگ دوومیدانی نتوانست سطح توقعات اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی را بر آورده کند و به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم از دعوت او به تیم ملی خودداری کنیم تا زمانی که شرایطش را بهبود ببخشد. درست نیست در رسانه ها با صحبت های دو پهلو و خلاف واقع دل ما را به درد آورد و در کنار آن هم اعتبار دوومیدانی را با این گونه صحبت ها زیر سوال ببرد.

او اضافه نمود: علی ثمری بر خلاف سایر ملی پوشان پرتاب وزنه در این مدت اخیر به هیچ وجه در حد اندازه های خودش ظاهر نشده و بدون شک مصدومیت از ناحیه دست سبب شده تا از روزهای آرمانی اش فاصله بگیرد. البته سهل انگاری خودش هم در این موضوع بی تاثیر نبوده است و به هر حال توصیه من به او این است که کوششش را بیشتر کند تا دوباره رضایت ما را فراهم آورد.

غیاثی در مورد اینکه ثمری عنوان نموده فدراسیون بین ورزشکاران تبعیض قائل می گردد هم گفت: این چنین نبوده و نیست و همان طور که خودتان می دانید اعضای سازمان تیم های ملی را افرادی تشکیل داده اند که از عنوان داران این رشته در آسیا به حساب می آیند و تنها به موفقیت دوومیدانی کشورمان در مسابقات پیش رو می اندیشند. ما در فدراسیون هیچ تفاوتی بین احسان حدادی و ... قائل نمی شویم و به همه به یک چشم نگاه می کنیم تا بتوانیم با وفاق و همدلی دوومیدانی را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم. در هر حال این نکته برایم عجیب است مگر ما با ثمری دشمنی داریم که بخواهیم او را از گود خارج کنیم؟! یعنی سایر کسانی هم که نمی توانند به اردوی تیم ملی راه بیایند باید فدراسیون را مقصر اصلی این موضوع قلمداد نمایند؟

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اینکه کمتر از شش ماه تا مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر باقیمانده کوشش داریم تا شرایطی را فراهم بیاوریم تا ملی پوشان دوومیدانی در بهترین فرم ممکن تمرینات شان را زیر نظر مربیان داخلی در کشور دنبال نمایند. تمام هدف ما این است که در دوحه نسبت به اودیشا مدال های طلای بیشتری را کسب کنیم تا دوباره از اعتبار دوومیدانی کشورمان دفاع کنیم.

خطر از دست دادن اولین مدال احتمالی المپیک توکیو 2020

غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می گردد از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟

غیاثی: توانایی کسب 5 مدال در بازی های آسیایی را داشتیم/ قرارداد مربی حدادی را تمدید می کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 181

به "غیاثی: فدراسیون به تمامی ورزشکاران به یک چشم نگاه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیاثی: فدراسیون به تمامی ورزشکاران به یک چشم نگاه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید