آشنایی با هتل 4 ستاره ایستین پاتایا

به گزارش تور یونان ارزان، هتل ایستین پاتایا ، که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کل تایلند است.درست در مرکز شهر پاتایا و در نزدیکی ساحل بنا شده و شما عزیزان می توانید با استفاده از کشتی به جزایر دیگر تایلند نیز سفر کنید.

آشنایی با هتل 4 ستاره ایستین پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

اتاق های هتل ایستین پاتایا تایلند بسیار بزرگ و مدرن بوده و رستوران بیسترو بهترین گزینه برای آغاز یک روز فوق العاده است.
در پاتایا فعالیت های سرگرم نماینده متعددی را می توانید انجام دهید، از جمله غواصی بازدید دنیای زیر آب پاتایا، پارک آبی و هر گونه ورزش آبی که فکرش را بکنید. برای یک غذای سبک در آخر شب می توانید از منوی سرویس 24 ساعته اتاق بهره ببرید.
در هتل ایستین پاتایا به نسبت پول پرداختی خدمات جالب توجهی دریافت خواهید کرد.
هتل 4 ستاره استین تمامی امکانات رفاهی را که مهمانان احتیاج دارند ارائه می دهد در این هتل مسافران اقامتی دلپذیر را تجربه خواهند کرد.
هتل 4 ستاره استین حدود 500 متر با ساحل فاصله دارد و با پیاده روی 5 دقیقه طول می کشد تا مهمانان به قسمت مرکزی پاتایا بروند.
اتاق در هتل ایستین پاتایا دارای مبلمان مدرن، به سبک تایلندی و شامل یک تلویزیون صفحه تخت کابلی، یک بالکن خصوصی، امکانات حمام شامل دوش، وان حمام و لوازم آرایش رایگان است. یک حوله ، سشوار و دمپایی نیز در حمام گذاشته شده است. امکانات برای مهمانان معلول در دسترس هستند.
مهمان می تواند انواع غذاهای بین المللی در رستوران خانه شیشه ای هتل استین استفاده نمایند
فروشگاه های مختلفی نیز در اطراف هتل ایستین پاتایا وجود دارند. اگر به دنبال مراکز خرید ارزان و در غین حال باکیفیت در اطراف هتل چهار ستاره ایستین هستید، سری به واکینگ استریت بزنید. در سرانجام روز به سونا و آبگرم هتل رفته و از یک پکیح ماساژ درمانی ویژه لذت ببرید.
اقامت نوزادان 0-2 سال در هتل ایستین پاتایا رایگان بوده به شرطی که از تخت های موجود در اتاق استفاده گردد. توجه داشته باشید در صورت سفارش تخت اضافی در هتل ایستین هزینه اضافی آن باید پرداخت گردد. بچه های 3-16 سال اقامت آن ها رایگان می باشد به شرطی که از تخت های موجود در اتاق استفاده گردد.
در این هتل که از هتلهای 4 ستاره پاتایا به شمار می رود، میهمانان بالای 16 سال بزرگسال محسوب می شوند و احتیاج به تخت اضافی بستگی به اتاق انتخابی شما دارد، بنابراین برای آگاهی از قوانین مربوط به اتاق ها به سایت هتل مراجعه کنید.

  • نام هتل: هتل ایستین پاتایا
  • درجه هتل: 4 ستاره
  • آدرس هتل: 217/27 Soi 7، پاتایا Beach Road، Central پاتایا، پاتایا، Thailand
  • موقعیت هتل: Central پاتایا
  • تعداد اتاق: 268
  • فاصله تا فرودگاه: Utapao Airport (31.6 Km)
  • نوع اتاق: اتاق 1 تخت، اتاق 2 تخت، اتاق 3 تخت، دولوکس
  • امکانات هتل: رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، صرافی، فروشگاه، خدمات پرینت و فکس، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، بوفه و صبحانه، اتاق مخصوص سیگار
  • امکانات ورزشی: سالن بدنسازی، میز بیلیارد
  • امکانات اتاق ها: تلویزیون ال سی دی، تلفن، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، صندوق امانات
  • شارژ مهمان: فری شارژ
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 269

به "آشنایی با هتل 4 ستاره ایستین پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل 4 ستاره ایستین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید