آغاز مسیری به سوی جام ملت های آسیا 2019 امارات، 500 روز تا آغاز مسابقات

به گزارش تور یونان ارزان، سایت رسمی AFC در گزارشی به شمارش معکوس برای شروع رقابت های جام ملت های آسیا 2019 پرداخت.

آغاز مسیری به سوی جام ملت های آسیا 2019 امارات، 500 روز تا آغاز مسابقات

با هزینه تور مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، شمارش معکوس برای شروع مهمترین رویداد فوتبالی قاره آسیا یعنی جام ملت های آسیا 2019 امارات شروع شده است. تنها 500 روز تا شروع این تورنمنت در سطح کلاس دنیای که توسط میلیون ها طرفدار پرشور فوتبال در آسیا دنبال می شود، باقی مانده است.

این دومین باری است که میزبانی این مسابقات به امارات بازمی شود. این کشور در سال 1996 میزبان این مسابقات بوده است. جام ملت های آسیا 2019 بزرگترین رویداد تاریخ این رقابت ها به لحاظ تعداد تیم های حاضر خواهد بود، جایی که 24 تیم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و این یعنی 8 تیم بیشتر از جام ملت های آسیا 2015 استرالیا.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از نحوه پیشروی امارات در آماده سازی خود برای میزبانی از این مسابقات به سایت رسمی AFC گفت: مسابقات جام ملت های آسیا جواهرِ تاج رقابت های کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مسابقات جام ملت های آسیا 2015 در استرالیا تأکیدی بر این موضوع بود، جایی که دنیا شاهد رویدای به معنای واقعی در سطح دنیای بود.

51 بازی جام ملت های آسیا 2019 در 8 استادیوم و در 4 شهر ابوظبی، العین، دبی و شارجه در 28 روز برگزار خواهد شد. استادیوم زاید اسپورتس سیتی یکی از 3 استادیوم ابوظبی خواهد بود که میزبان بازی های خواهد بود و ملاقات افتتاحیه و فینال در آن برگزار خواهد شد.

در حالی که 16 ماه تا شروع این مسابقات باقی مانده است، قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در خاتمه ماه جاری میلادی (آگوست) به امارات سفر نمایند و از استادیوم های میزبان این مسابقات دید و بازرسی نمایند.

در حال حاضر تیم هایی در کوشش هستند تا به وسیله رقابت های مرحله انتخابی جام ملت های آسیا 2019 یکی از 12 سهمیه باقی مانده حضور در مرحله خاتمهی این رقابت ها را از آن خود نمایند و به 12 تیمی که پیش از جواز حضور در این رقابت ها را کسب نموده اند، ملحق شوند. این 12 تیم صعود نماینده عبارتند از استرالیا (مدافع عنوان قهرمانی)، چین، عراق، ایران، ژاپن، کره جنوبی، قطر، عربستان، سوریه، تایلند، ازبکستان و امارات.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 823

به "آغاز مسیری به سوی جام ملت های آسیا 2019 امارات، 500 روز تا آغاز مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مسیری به سوی جام ملت های آسیا 2019 امارات، 500 روز تا آغاز مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید