اعتراض ایران به میزبانی ضعیف ژاپن از والیبال قهرمانی آسیا

به گزارش تور یونان ارزان، تهران (پانا) - دبیرکل فدراسیون والیبال از استقرار نماینده فدراسیون ملی ژاپن پس از اعتراض ایران و چند کشور دیگر در هتل تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

اعتراض ایران به میزبانی ضعیف ژاپن از والیبال قهرمانی آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی که تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می نماید با گله مندی از شرایط سخت میزبان، گفت: ژاپن کشور منظمی است و تجربه خوبی هم در برگزاری رویدادهای ورزشی عظیم از جمله المپیک و پارالمپیک در شرایط کرونایی دارد. میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به تعداد شرکت نمایندگان در مقایسه با المپیک و پارالمپیک خیلی هم سخت نیست. والیبال ایران هم هفته پیش در تهران میزبان مسابقات نوجوانان دنیا بود و سختی های آن را در دوره کرونا درک می کنیم.

وی درباره شرایط کاروان ایران ادامه داد: در هتل دسترسی بسیار کم بود و به خاطر حباب هم اجازه خروج نداشتیم. ضمن این که امکان ارتباط با مسئولان برگزاری به علت عدم حضور نماینده فدراسیون ملی ژاپن هم وجود نداشت. در پی این اتفاقات ایران و چند کشور دیگر مراتب اعتراض خود را به برگزار نمایندگان اعلام کردند و با رایزنی دکتر داورزنی ایمیلی به AVC ارسال شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال توضیح داد: از شب گذشته نماینده فدراسیون ملی ژاپن در هتل مستقر شد که دغدغه های تیم ها به وی انتقال یافت و بعد از آن کیفیت غذا افزایش یافت و سالن تمرین تیم هم تغییر پیدا کرد. تیم ها به علت شرایط کرونا چند روز زودتر وارد ژاپن شده اند این بدان معنا نیست که تا روز مسابقات نباید خدماتی به آن ها ارائه گردد.

وی درباره تیم ملی والیبال ایران هم گفت: این تیم کادر تمام ایرانی و بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. تیم جوان است اما بی تجربه نیست. کاپیتان ایران یکی از با تجربه ترین بازیکنان است و مربی میدان دیده ای داریم. دیگر بازیکنان هم تجربه حضور در مسابقات مختلف را دارند و درگذشته شایستگی های خود را به نمایش گذاشته اند اما برای اولین بار است که در کنار هم به اسم یک تیم در یک تورنمنت رسمی حضور پیدا می نمایند.

تقوی درباره اهمیت این رویداد هم گفت: مسابقات قهرمانی آسیا برای ایران و بسیاری از کشورهای آسیا از جمله رویدادهای مهم است. به همین دلیل فدراسیون برترین امکانات را برای تیم فراهم نموده است تا نتیجه ای درخور شان بازیکنان و ملت ایران رقم بخورد.

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است. ملی پوشان کشورمان فردا (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می فرایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1859

به "اعتراض ایران به میزبانی ضعیف ژاپن از والیبال قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض ایران به میزبانی ضعیف ژاپن از والیبال قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید