ایران 4 ، آمریکا 2؛ صعود ملی پوشان به جمع 16 تیم نهایی

به گزارش تور یونان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- ایران پیروز شد به دومین پیروزی خود در دومین بازی جام جهانی برسد.

ایران 4 ، آمریکا 2؛ صعود ملی پوشان به جمع 16 تیم نهایی

به گزارش خبرنگاران، در دومین دور مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021، دو تیم ایران و آمریکا به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد. با این نتیجه و با توجه به پیروزی ایران در بازی اول، تیم ملی فوتسال ایران با 6 امتیاز صعود خودش را به مرحله بعد قطعی کرد. تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مسابقه اش در جام جهانی لیتوانی نمایش خوبی در غیاب دو بازیکن خود داشت و توانست در دیداری نزدیک و پربرخورد که یک اخراجی هم داشت، با نتیجه 3 بر 2 صربستان را شکست بدهد، حالا شاگردان ناظم الشریعه با دومین برد مقابل آمریکایی به دست آوردند که در هفته اول این رقابت ها با 11 گل برابر آرژانتین مغلوب شد.

توضیح گل ها:

ایران صفر - آمریکا یک (دقیقه 3: لوسیانو گونزالز): در حالی تیم ملی ایران بخاطر اخراج صمیمی با یک بازیکن کمتر به کارش ادامه می داد، لوسیانو گونزالز با شوت محکم از میانه زمین دروازه را باز کرد تا آمریکا پیش بیفتد.

ایران یک - آمریکا یک (دقیقه 3: فرهاد توکلی): اشتباه دروازه بان و بازیکن آمریکا در مقابل محوطه جریمه این تیم موجب شد تا فرهاد فخیم با توپ گیری و پاس در عرض به فرهاد توکلی او را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و این بازیکن با شوت زمینی گل تساوی را ثانیه هایی پس از گل آمریکا به ثمر رساند.

ایران 2 - آمریکا 1 (دقیقه 7: مهدی جاوید): مسلم اولادقباد نفوذ تند و تیزی از جناح راست زمین داشت که پاس در عرض او به مقابل دروازه آمریکا را مهدی جاوید به راحتی تبدیل به گل کرد.

ایران 3 - آمریکا 1 (دقیقه 10: احمد اسماعیل پور): موقعیتی که نصیب ایران شده بود را احمد اسماعیل پور پس از یک- دو با سعید احمدعباسی و شوت دقیق تبدیل به گل کرد.

ایران 3 - آمریکا 2 (دقیقه 36: لوسیانو گونزالز): آغاز مجدد سریع دیگو مورتی برای لوسیانو گونزالز را این بازیکن با سرتوپ و شوت روی پای چپ محکم تبدیل به گل دوم آمریکا مقابل ایران کرد.

ایران 4 - آمریکا 2 (دقیقه 39: سعید احمدعباسی): در زمانی که آمریکا رو به بازی پاورپلی آورده بود، علی اصغر حسن زاده با توپ گیری عالی در میانه زمین توپ را به محمدرضا سنگ سفیدی رساند تا این بازیکن با پاس رو به جلو سعید احمدعباسی را صاحب توپ نموده و این بازیکن با ضربه بغل پای زمینی از میانه میدان دروازه خالی آمریکا را باز کند.

حسین طیبی بخاطر مصدومیت و حمید احمدی به علت مصدومیت در لیست ایران مقابل آمریکا حضور ندارند. تنها یک دقیقه و 26 ثانیه از آغاز مسابقه گذشته بود که علیرضا صمیمی، دروازه بان و ستاره تیم ملی فوتسال ایران بخاطر مهار توپ بیرون از محوطه جریمه و پس از بازبینی ویدئویی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا شوک جدی به ایران وارد گردد. اقر محمدی، دروازه بان جوان ایران پس از اخراج صمیمی درون دروازه نهاده شد. تیم ملی آمریکا از دقیقه 15 برای جبران نتیجه و دو گلی که از ایران عقب است، رو به بازی پاورپلی(استفاده از بازیکن به جای گلر) آورد. آمریکا در فاصله سه دقیقه به انتها مسابقه مجددا روی به بازی پاورپلی آورد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1869

به "ایران 4 ، آمریکا 2؛ صعود ملی پوشان به جمع 16 تیم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 4 ، آمریکا 2؛ صعود ملی پوشان به جمع 16 تیم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید