باید منتظر حرکت رونالدینیویی فرهاد مجیدی باشیم؟

به گزارش تور یونان ارزان، فرهاد مجیدی امشب در آخرین بازی استقلال و در استادیوم آزادی روی نیمکت این تیم می نشیند تا یکی از رویایی ترین فصل های استقلال را به خاتمه برساند. کسب قهرمانی بدون هیچ شکستی مهم ترین دستاورد فرهاد مجیدی در استقلال این فصل است. اما همچنان یک سوال مهم برای هوادران استقلال وجود دارد. آن هم اینکه فرهاد مجیدی در فصل بعد هم روی نیمکت استقلال می نشیند؟

باید منتظر حرکت رونالدینیویی فرهاد مجیدی باشیم؟

به گزارش خبرنگاران، در هفته های گذشته اخبار و شایعات مختلفی در مورد آینده فرهاد مجیدی در فصل بعد مطرح شده است. بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال بعضی رسانه ها از پیشنهاد تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی برای فصل بعد خبر دادند. البته خیلی زود این خبر تکذیب شد.

کمی بعد از این شایعات این محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بود که با قاطعیت اظهار داشت که فرهاد مجیدی مربی فصل بعد استقلال هم هست. او در این باره گفت: ما چرا باید بابت این خبر موضعی داشته باشیم؟ مجیدی یک سال دیگر با ما قرار داد دارد و اصلا منطقی نیست سرمربی تیمی که قهرمان شده را بخواهیم از دست بدهیم.

با این حال همچنان نگرانی هایی در میان استقلالی ها برای آینده نیمکت تیم شان وجود دارد. به این علت که معمولا فرهاد مجیدی سابقه خداحافظی ناگهانی از استقلال را دارد. چه در زمانی که بازیکن استقلال بود و چه اینکه در زمانی که سرمربی این تیم بود. علاوه بر این خداحافظی در اوج و کسب قهرمانی بدون شکست هم یکی از آن ژست هایی است که خیلی از مربی های ایرانی به آن علاقه دارند. به جا گذاشتن موفقیت و رکوردی که دست یابی به آن برای دیگران بسیار سخت است. سومین و مهم ترین علت دیگر برای این ماجرا عمکلکرد ضعیف استقلال در بازار جابجایی است. بر خلاف پرسپولیس که خیلی زود ترمیم تیمش را آغاز نموده از استقلال هنوز خبر درستی درباره بازار جابجاییی منتشر نمی گردد. بسیاری این مسئله را به نداشتن فهرست خرید در استقلال مربوط می دانند. اگر فرهاد مجیدی فهرستی به هیات مدیره نداده باشد احتمال جدایی اش از باشگاه را جدی تر نموده است.

باید دید که فرهاد مجیدی در شب باشکوه آزادی و جشن قهرمانی بی شکستش با یک حرکت رونالدینیویی طرفداران استقلال را غافلگیر می نماید یا خیر؟

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2156

به "باید منتظر حرکت رونالدینیویی فرهاد مجیدی باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید منتظر حرکت رونالدینیویی فرهاد مجیدی باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید