بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020، تصاویر

به گزارش تور یونان ارزان، کارشناسان و فعالان صنعت توریسم جهان سال 2020 را به نوعی سال گردشگری و توریسم هم می دانند.

بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020، تصاویر

از سفر با تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارشخبرنگاران در ادامه کشورهایی که در سال 2020 به عنوان مقاصد گردشگری رو به رشد شناخته شده اند را معرفی می کنیم.

بخش نخست این فهرست را اینجا ببینید.

گواتمالا

گواتمالا کشوری در امریکای مرکزی وکناره سواحل اقیانوس آرام و دریای کارائیب یک گوهر باورنکردنی است. به طوریکه پر از جنگل های بارانی ، همراه با ویرانه های از آثار و معابد قدیمی، از جمله معبد مایا تیکال (Tikal) و وجود ده ها آتشفشان و غذاهایی خوشمزه مثل تامال (tamales) است، از این رو گواتمالا می تواند یک مقصد جذاب نزد گردشگران در سال 2020 باشد.

اروگوئه

کشور کوچک اروگوئه در سواحل جنوب شرقی آمریکای جنوبی از جمله مقاصد گردشگری سال 2020 است. اروگوئه که در میان برزیل و آرژانتین واقع شده است ، از تأثیرات فرهنگی چندگانه ، از جمله اسپانیا و پرتغال ، بهره می برد. در شهرهایی از جمله پایتخت کشور، مونته ویدئو می توان ، از ساختمانهای تاریخی مانند کاخ Salvo در نزدیکی خیابان لا رامبلا (La Rambla)، طولانی ترین پیاده رو کنار ساحل در دنیا بازید کرد.

مقدونیه شمالی

مقدونیه شمالی دارای فرهنگ کهن است که در چند سال گذشته به افزایش گردشگری اش یاری نموده است و پیش بینی می گردد تا سال 2020 نیز ادامه یابد. فضای آرام ، دریاچه آرام اهرید (Ohrid)، یکی از قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه های این قاره محسوب م یگردد. در منطقه شمالی کشور ، دره ماتکا کنیون (Matka Canyon) یکی دیگر از جاذبه هایی است که بازدید کنندگان نباید دیدن آن را از دست بدهند.

سری لانکا

سریلانکا ، سرزمینی با سواحل گرمسیری ، ویرانه های باستانی و مجموعه گیاهان یکی دیگر از این مقاصد است. آرامش در کنار ساحل آرام ماراکولیا (Marakolliya) می تواند تجربه ای به یاد ماندنی برای گردشگران رقم بزند. این در حالی است که قلعه قدیمی سیگیریا یا لاین راک (Lion Rock) ودرخت انجیر باستانی جیا سری ماها بدهی(Jaya Sri Maha Bodhi) ، قدیمی ترین درخت شناخته شده کاشته شده توسط انسان از دیدنی های جذاب منطقه به شمار می رود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 779

به "بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش دوم:معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید