برای رشد بیلیارد باید همه کوشش نمایند

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/کردستان سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: بیلیارد در استان کردستان از پتانسیل خوبی برخوردار است و باید برای پیشرفت آن همه یاری نمایند.

برای رشد بیلیارد باید همه کوشش نمایند

محمد رضا مقصودلو امروز(20 مرداد) در مجمع انتخابات هیات بولینگ، ضمن اشاره به اینکه همه ما به ورزش ارق داریم و باید آن را ادا کنیم، اظهار کرد: آموزش مسئله ای مهم در رشد هر رشته است و باید استان ها به این مهم توجه نمایند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران را باید حمایت بکنیم، اضافه کرد: فدراسیون در حد توان ورزشکاران و استان ها را حمایت می نماید و اعتبارات فدراسیون را برای شفاف سازی در سایت فدراسیون بارگزاری می کنیم.

مقصودلو با بیان اینکه در کنار ورزشکار هستیم،اعلام کرد: باید نگرانی های قبلی را کنار بگذاریم و با همدیگر کار کنیم چرا که راه رشد در همدل بودن است.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: فدراسیون در نظر دارد مربیان بین المللی این رشته را به استان ها بفرستیم تا ورزشکاران بتوانند از تجربیات این افراد استفاده نمایند.

وی گفت: بهره گیری از استعدادهای موجود در شهرستان ها یک اولویت محسوب می گردد و رئیس هیات نیز باید به این مسئله توجه کند.

مقصودلو در سرانجام یادآور شد: خانواده بیلیارد در استان کردستان باید از رئیس هیات حمایت و آن را یاری نمایند چون برای توسعه این رشته نمی توان یک نفره کاری کرد.

لازم به ذکر است: انتخابات رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان برگزار و خالد اسماعیلی با کسب 15 رای به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1226

به "برای رشد بیلیارد باید همه کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای رشد بیلیارد باید همه کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید