تناقض آشکار در رسانه های یونانی و انگلیسی، از ماندن انصاری فرد در انگلیس تا بازگشت با هواپیمای المپیاکوس به یونان

به گزارش تور یونان ارزان، سایت اسپورت اف ام یونان از حضور ملی پوش ایرانی در هواپیمای بازگشت کاروان تیم فوتبال المپیاکوس به آتن پس از انتها بازی برابر حریف انگلیسی در لیگ اروپا اطلاع داد.

تناقض آشکار در رسانه های یونانی و انگلیسی، از ماندن انصاری فرد در انگلیس تا بازگشت با هواپیمای المپیاکوس به یونان

به گزارش خبرنگاران، سایت اسپورت اف ام یونان، ساعتی قبل گزارش داد که کریم انصاری فرد بر خلاف خبر روزنامه گاردین انگلیس مبنی بر سفرش به شهر فورست جهت عقد قرارداد با تیم ناتینگهام فارست در هواپیمای حامل کاروان تیم المپیاکوس حضور دارد و به یونان باز می شود.

در این میان سایت خبری باشگاه المپیاکوس از عقد قرارداد احتمالی کریم انصاری فرد با تیم ناتینگهام فارست انگلیس در روز پایانی فصل نقل وانتقالات تابستانی اروپا اطلاع داد. انتقالی که قرضی خواهد بود.

سایت روزنامه ناتینگهام پست نیز بر خلاف خبر سایت اسپورت اف ام یونان نوشت: شاید باشگاه المپیاکوس به ناتینگهام فارست جهت تقویت خط حمله اش با انتقال قرضی کریم انصاری فرد، مهاجم 28 ساله ایرانی کمک کند.

بر اساس این گزارش، تیم های هلندی اوترخت و هیرنوین نیز تمایل جدی خود را برای عقد قرارداد با کریم انصاری فرد ابراز نموده اند. این ملی پوش ایرانی در نخستین بازی فصل جدید سوپر لیگ یونان خارج از فهرست 18 نفره المپیاکوس نهاده شد. در بازی لیگ اروپا نیز فقط برای دقایقی اندک برابر برنلی انگلیس به میدان رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 101

به "تناقض آشکار در رسانه های یونانی و انگلیسی، از ماندن انصاری فرد در انگلیس تا بازگشت با هواپیمای المپیاکوس به یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض آشکار در رسانه های یونانی و انگلیسی، از ماندن انصاری فرد در انگلیس تا بازگشت با هواپیمای المپیاکوس به یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید