خیره کننده ترین آبشارها ، اندونزی و تماشای آرامش

به گزارش مجله میکونوس، اندونزی جدای از جذابیت های طبیعی و تاریخی خود مجموعه ای از زیباترین آبشارهای دنیا را در خود جای داده است. شاید به همین دلیل است که این کشور مقصد انواع تور طبیعت گردی است. در این مقاله قصد داریم به معروف ترین آبشارهای اندونزی اشاره کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خیره کننده ترین آبشارها ، اندونزی و تماشای آرامش
  1. Laguna Waterfall

این آبشار با مجذوب نمایندهیت های خاص خود یکی از زیباترین آبشارهای اندونزی است. این آبشار در جنوب منطقه Sulawesi واقع شده. مجذوب نمایندهیت این منطقه در حدی است که بیشتر عکاسان طبیعت در آرشیو خود تصاویری از این منطقه را ثبت نموده اند. اگر در قالب تور یک روزه به این ناحیه سفر می کنید خود را برای رویارویی با زیباترین طبیعت ها آماده کنید. می توانید انواع و اقسام پرندگان و حیوانات نادر را در این حوزه مشاهده کنید و از پوشش گیاهی فوق العاده لذت ببرید.

  1. Moramo Waterfall

در جنوب جنگل های Sulawesi با یکی دیگر از آبشارهای خارق العاده اندونزیی روبه رو می شوید. این آبشار با طول 100 متر طبیعتی زیبا را در منطقه ایجاد نموده است. آب زلال و شفاف پوشش گیاهی و طبیعت مجذوب نماینده تمام آن چیزی است که انواع تور طبیعت گردی را به این منطقه می کشاند. می توانید در این منطقه به ماجراجویی بپردازید و زیباترین ها را مشاهده کنید. این امکان در اختیار شما قرار گرفته که با مراجعه به آژانس های مسافرتی طبیعت گردی با تورهای ویژه منطقه همراه شوید و اقامتی لذت بخش و سرشار از هیجان را در این منطقه تجربه نمائید.

  1. Dua Warna Waterfall

محلی ها این آبشار را به نام آبشار دو رنگ می شناسند. دلیل این جریان معین است، زمانیکه ذره های آب با سطح زمین برخورد می نمایند می توانید طیف های متفاوتی از رنگ را مشاهده کنید و با یک مجذوب نمایندهیت خاص بصری روبه رو شوید. از دیگر موقعیت هایی که در این منطقه با آن روبه رو خواهید شد طبیعت و پوشش گیاهی منطقه است. می توانید با چادر زدن اطراف این آبشار اقامتی لذت بخش را تجربه نموده از طبیعت لذت ببرید.

  1. Coban Sewu Waterfall

صد آبشار نامی است که محلی ها برای این آبشار در نظر گرفته اند. زمانیکه وارد منطقه می شوید از زیبایی و مجذوب نمایندهیت آن به وجد می آیید. ده ها آبشار کوچک و بزرگ از بین صخره های کوهستانی و پوشش گیاهی در جریانند. این منطقه بنابر طبیعت فوق العاده اش همیشه مورد توجه گردشگران تور مسافرتی است.

  1. Benang Kelambu Waterfall

این آبشار در منطقه Mount Rinjani واقع شده. می توانید جریان آب این آبشار را که از میان صخره ها و پوشش گیاهی غنی منطقه به پائین سرازیر می گردد را مشاهده کنید. جریان آب زلال و پاک ، زیبایی بصری منطقه و انواع درخت های استوایی فضایی خاص را به گردشگران تور طبیعت گردی ناحیه عرضه می نمایند.

  1. Aling-Aling Waterfall

می توانید در این منطقه با مجذوب نمایندهیت های متعددی روبه رو شوید. جدای از دو آبشار فوق العاده دیدنی می توانید کوهنوردی و صخره پیمایی را تجربه کنید. پرش از ارتفاع از دیگر فعالیت های رایج در این منطقه است که گردشگران را در قالب توریک روزه به این ناحیه می کشاند. می توانید شنایی لذت بخش و خاص را در رودخانه ای که در منطقه در جریان است تجربه کنید و به برترین شکل ممکن از لحظات خود لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2259

به "خیره کننده ترین آبشارها ، اندونزی و تماشای آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیره کننده ترین آبشارها ، اندونزی و تماشای آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید