دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در شانگهای

به گزارش تور یونان ارزان، هدایت برای گشت و گذار دیزنی لند در شانگهای

دیزنی یک جهانی کوچک است؛ این مکان تفریحی نه کوه دارد و نه جنگل و نه هیچ چیز دیگر، ولی باور کنید آنقدر سرگرم می شوید که به نبود هیچ یک از اینها اصلاً دقت نمی کنید! با خبرنگاران همراه باشید تا پای حرف های یک گردشگر و نویسنده بنشینیم که به شهربازی های مختلف جهان سرک می کشد و از آنها می نویسد.

دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در شانگهای

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سلام! من کارلی هستم. شغل هیجان انگیز من این است که در خصوص شهربازی ها مطلب می نویسم با آن امرار معاش می کنم. من به تازگی از افتتاحیه دیزنی لند شانگهای برگشته ام و چه بگویم، خیلی عالی بود! این تفریحگاه پر بود از جاذبه هایی که قبلاً هرگز ندیده بودم، شخصیت های محبوب فیلم ها و یک قصر بسیار بزرگ و زیبا. اما از آنجا که هر سواری تازگی خاص خودش را دارد و پارک هم تغییرات زیادی داشته، خیلی سخت است که به شما توصیه کنم اول کدام یک را سوار شوید. اما اگر از کشورهای دوردست به دیزنی لند شانگهای سفر می کنید، حتماً سوار اینها بشوید:

1. موتورهای هیجان انگیز ترون!

اگر همواره دوست داشته اید سوار یکی از موتورهای TRON شوید، شانس آورده اید! پس سوار این ترن هوایی با جایگاه های جالب بشوید و خودتان را برای رفتن و تاب خوردن به هر سوی Tomorrowland آماده کنید! این ترن خیلی سریع حرکت می نماید؛ تا جایی که اشک از چشم جاری می گردد و فکر می کنید پرواز می کنید!

2. دزدان دریایی کارائیب: نبرد برای گنجینه غرق شده

تنها شباهت های میان این قسمت از پارک و دزدان دریایی، حال و هوای آن، نقش کاپیتان جک و گنجشکه و البته شاید این باشد که هر دوتای آنها خفاش دارند!

اکران دزدان 2.0 که در یوتیوب هم خیلی سر و صدا به پا نموده، شور و حال تکنولوژیکی را هم با خود دارد و رسانه را با موارد واقعی و نیز یک وسیله نقلیه به روزرسانی شده ترکیب می نماید و طوری می چرخد تا یک نمای 360 درجه از فضای اطراف را به دست بدهد. این تجربه خیلی خوبی است و به بهترین شکل ممکن می توانید در یکی از پیروز ترین فیلم های سینمایی غرق شوید و به همین دلیل است که میان کسانی که به دیزنی می روند، این قسمت بیشترین هوادار را دارد. اگر سوار این بشوید، وقتی به خانه برمی شد، لذتتتان را برای همه تعریف خواهید کرد!

3. مسیرهای چالش برانگیز (Camp Discovery Challenge Trails)

به دیزنی لند امروزی خوش آمدید. در اینجا می توانید نینجای جنجگوی امریکایی را هم از نزدیک ببینید. در یک جایگاه با کمربند ایمنی قرار خواهید نشست و سپس در میان کوهستانی که آبشار از آن سرازیر است، مسیرتان را انتخاب، و از روی پل ها و صخره ها عبور خواهید کرد. من هرگز در شهر بازی ورزش فیتنس ننموده بودم؛ اما این خیلی جالب بود! کسانی که در جلوی من قرار داشتند، کفش کوهنوردی پوشیده بودند. اما باید خیلی مراقب باشید و ایمنی را در اولویت اول قرار دهید!

4. کرجی سواری

کرجی سواری در شانگهای در میان یک روستای جنگلی و بالا رفتن و فرود آمدن میان آب ها خیلی هیجان انگیز است. در تاریکی بالا و پایین می روید و هیچ نمی دانید که به کدام سمت قرار است بروید! جاذبه های مشابهی هم در پارک های دیزنی در امریکا وجود دارند؛ همچون فرار از رودخانه گریزلی (Grizzly River Run)، و Kali River Rapids؛ اما به شما قول می دهم که Roaring Rapids از هر دوی آنها بهتر است. وقتی که با کاراک (Qaráq) صورت به صورت شدیم، من به همراه دیگر چینی ها اول خندیدم و بعد وحشت کردم و جیغ زدم؛ چون که او، موجودی تمساح مانند بود که در کوه زندگی می کرد. مطمئن باشید که در عین ترس و وحشت، خیلی شاد و سرخوش خواهید بود!

5. اوج بر فراز افق (Soaring Over The Horizon)

برخلاف تقریباً تمام چیزهای دیگری که در این پارک جدید وجود دارد، اکنون می توانید شبیه سازی بسیار عالی IMAX را در خانه هم داشته باشید و از آن لذت ببرید. می توانید روی جایگاه های شناور معروف بنشینید و به وسیله نمایشگر، لذت و تجربه اوج دریافت در ماجراجویی های دیزنی در کالیفرنیا را تماشا کنید که مناظر، سازه ها و موارد بسیار جالبی از سرتاسر دنیا را برایتان به تصویر می کشد. هواداران دیزنی در برابر افزودن تصاویر کامپیوتری مقاومت به خرج داده اند چون فکر می نمایند یک احساس مصنوعی به آنها دست خواهد داد؛ اما این فیلم بسیار واضح است.

6. پرواز پیتر پن (Peter Pan)

پرواز پیتر پن در شانگهای، اصلاً حال و هوای نوستالژیک آن در آمریکا را ندارد اما این را هم در فهرست خودم گنجاندم؛ چون نسخه شانگهای آن هم بسیار عالی است. فضای داخلی آن خیلی بی نظیر است و اصلاحات زیادی هم روی آن صورت گرفته تا احساس پرواز واقعی تری را تداعی کند و افکت های دیجیتالی هم جادوی بیشتری داشته باشند! بدین ترتیب، از فراز صخره ها پرواز خواهید کرد و ناگهان در زیر خود شاهد آب و طوفان خواهید بود که از پنجره های اتاق خواب به داخل می پاشند و بعد از آن از کشتی کاپیتان هوک عبور خواهید کرد که با اندازه واقعی آن ساخته شده است. هرچند این وسیله تفریحی برای بچه ها ساخته شده، اما من هم از آن لذت بردم.

7. Hunny Pot Spin

این تجربه عالی، تمام لذت اصلی خود در آمریکا را به همراه دارد؛ البته خوشبختانه بدون اذیت زمزمه آهنگ در گوش. اما از همه بهتر، این مکان شاد به سبک دهه 70 میلادی در زیرزمین آن است که در هنگام سرگیجه، حالت توهم خیلی زیادی به آدم تداعی می نماید.

8. ماجراجویی های وینی پوه (Winnie The Pooh)

جان سخت های دیزنی دوست نداشته اند این دیزنی لند اصلاحات زیادی داشته باشد؛ اگرچه در مقایسه با پارک فلوریدا، سیستم سواری هموارتر و ساده تری دارد و افکت های آبی آن هم بیشتر هستند. با این وجود، آیا چیزی هست که بتوان از آن ناراضی بود؟ چه چیزی بهتر از اینکه بالا و پایین بپرید، در توفان و باران شناور شوید و باز هم خشک بمانید و داخل اتاقی از موجودات عجیب و غریب وارد شوید!

9. سفر به گروتوی کریستالی (Crystal Grotto)

هر پارک خوب دیزنی به یک جاذبه خاص احتیاج دارد تا حالتان را جا بیاورد. در امریکا، می توان از اتاق اسرارآمیز تیکی (Enchant Tiki Room)، PeopleMover و همچنین Carousel of Progress نام برد. اما در شانگهای، گروتوی کریستالی یا گشت و گذار در جنگل پرنسس، جاذبه عمده آن محسوب می گردد. منظور از قایق سواری این بوده که چینی ها تعاملی با شخصیت های کلاسیک دیزنی داشته باشند؛ اما بدون هیچ گونه صدا یا تصویر یا هر چیزی از این دست؛ فقط حال و هوا.

این پارک بسیار عالی است و مطمئن باشید که اینستاگرام تان پر می گردد از عکس های یادگاری از این پارک جالب!

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 468

به "دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای شگفت انگیز دیزنی لند در شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید