راهنمای اولین سفر تایلند

به گزارش تور یونان ارزان، تور تایلند شاید برای کسانی که اولین بار است به این کشور سفر می‌کنند، سخت باشد. بنابراین در این مقاله شما را با کارهایی آشنا خواهیم کرد که با انجام دادن آن‌ها سفر شما راحتتر خواهد شد.

راهنمای اولین سفر تایلند

در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم از غذاهای خیابانی نترسید چرا لذیذ و ارزان هستند و از شلوغ بودن سر آنها متوجه خواهید شد که از مواد اولیه تازه برای تهیه غذا استفاده می‌کنند. در زمان انتخاب غذای خیابانی دقت کرده تا دچار مسمومیت غذایی نشوید. قبل و بعد از غذا خوردن، دست‌های خود را بشویید. در ضمن آب لوله کشی  در تایلند تصویه نشده است.

در تور تایلند هر دکه غذاخوری که مشتری بیشتری دارد، یعنی غذای آن هم با کیفیت‌تر است و از مواد اولیه تازه برای تهیه غذا استفاده می‌کند. 

یکی از نکاتی که در تور تایلند باید به ان توجه کنید، احترام گذاشتن به فرهنگ مردم این کشور است. مردم تایلند، سر را بخش مقدسی از بدن می‌دانند. به هیچ وجه به سر آنها بدون اجازه دست نزنید و پای‌ خود را به خصوص کف پا را سمت‌‌ تایلندی‌ها، تصاویر مقدس مثل تصاویر بودا یا عکس پادشاه، نگیرید. مردم تایلند همیشه لبخند بر لب دارند، پس بهتر است شما هم از سفر خود لذت ببرید و لبخند بر لب داشته باشید.

به دلیل گرم بودن هوای تایلند ممکن است از بودن حشرات در محیط کمی ناراحت شوید، بنابراین از اسپری‌های دفع‌کننده‌ حشرات برای دور کردن این مزاحمان موذی استفاده نمایید

.از ماه اکتبر تا آوریل، فصل پرگردشگر تایلند می‌باشد. در نتیجه قیمت‌ها به بیشترین مقدار خود می‌رسند. در ماه‌های تابستان هم، بارندگی و گرمای شدید هوا در تایلند به چشم می‌خورد اما قیمت‌ها در کمترین حالت خود هستند. اگر بتوانید سفر خود را زمانی برنامه‌ریزی نمایید که با یکی از فستیوال‌های مشهور تایلند همزمان شود، یک سفر تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد.

یکی از جالب توجه‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند، معبدهای باشکوه و متعدد آن است. اما شما نمی‌توانید همه‌ی آنها را بازدید نمایید. باید یکی دو مورد از آنها که به محل اقامت شما نزدیک می‌باشند را انتخاب نمایید. اگر در بانکوک هستید، معابد Wat Pho و Wat Phra Kaeo را بازدید کنید. در آیوتایا (Ayutthaya)، از معبد Wat Phra Si Sanphet دیدن نمایید. البته توجه داشته باشید که تنها بازدید از معابد در تور تایلند کافی نیست و باید به جاذبه‌های متنوع دیگری هم بروید و کل وقت خود را به بازدید معابد اختصاص ندهید.

انتشار: 18 مهر 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 24

به "راهنمای اولین سفر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اولین سفر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید