شیائومی می بند 6 احتمالا از GPS داخلی بهره می برد

به گزارش تور یونان ارزان، شیائومی برای نسل بعدی مچ بند هوشمند می بند 5 چه برنامه هایی دارد؟ به گزارش سایت XDA می توانیم به بخشی از ویژگی های احتمالی این گجت اشاره کنیم. به نظر می رسد شیائومی می بند 6 از آمازون الکسا، GPS داخلی و سیستم سنجش اکسیژن خون بهره می برد. این یعنی هنگام ورزش کردن برای ردیابی موقعیت مکانی دیگر نیازی به آوردن گوشی خود ندارید و در ضمنً برای بهره گیری از دستیار صوتی هم لازم نیست مدل چینی را خریداری کنید.

شیائومی می بند 6 احتمالا از GPS داخلی بهره می برد

گفته می شود می بند 6 از نمایشگر بزرگتری بهره می برد و به احتمال زیاد مدل چینی و بین المللی از قابلیت NFC برای پرداخت پشتیبانی می کنند ولی شاید یک نسخه چینی بدون این مشخصه راهی بازار شود. از نظر پشتیبانی فعالیت های ورزشی هم به احتمال زیاد این مچ بند حرف بیشتری برای گفتن دارد.

طبق بررسی های انجام شده بر روی بخشی از کدهای مربوط به این گجت، پشتیبانی از حداقل 19 فعالیت ورزشی مختلف ذکر شده که از بین آن ها می توانیم به پیلاتس و حتی بولینگ هم اشاره کنیم. هنوز معلوم نیست که شیائومی چه زمانی می بند 6 را عرضه می کند و در رابطه با پشتیبانی از این مشخصه ها هم گزارش موثقی منتشر نشده است. شاید در نهایت شیائومی به دلایل مختلف تصمیم بگیرد این قابلیت ها را کنار بگذارد.

روی هم رفته شیائومی در زمینه بازار گجت های پوشیدنی رقیب قدری برای اپل محسوب می شود و طبق گزارش های منتشر شده، در سه ماهه سوم 2020 بعد از اپل در رتبه دوم قرار داشته است. حالا اگر می بند 6 با قابلیت های جذاب تر و البته قیمت مناسب به دست کاربران برسد، شیائومی احتمالا می تواند سهم بازار خود را بیش از پیش افزایش بدهد.

  • 5 کار که شیائومی در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1519

به "شیائومی می بند 6 احتمالا از GPS داخلی بهره می برد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شیائومی می بند 6 احتمالا از GPS داخلی بهره می برد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می بند 6 احتمالا از GPS داخلی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید