لاکچری گردی در جزیره مرجانی پاتایا تایلند

به گزارش تور یونان ارزان، پاتایا ، شهر ساحلی کوچک در تایلند است که مقصد گردشگری پر اولویت در این کشور پر توریست محسوب می گردد. پوکت و پاتایا ، همچون دوبی و آنتالیا، دو نقطه گردشگری مهم برای ایرانی ها بوده و در اولویت های گردشگری آنان در جنوب شرق آسیا در 12 ماه سال واقع شده است. پاتایا نیز همچون بانکوک و پوکت، مقصدهای گردشگری و اقامتی لوکس را در اختیار لاکچری گردها قرار می دهد تا اوقات خوشی را در سرزمین لبخندها تجربه نمایند.

لاکچری گردی در جزیره مرجانی پاتایا تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

در ادامه گزارش های سرویس گردشگری مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، در این گفتار شما را با 15 هتل لوکس و مجلل پاتایا تایلند آشنا می کنیم تا راهنمای خوبی برای شما در سفر به این منطقه آسیا باشد.

با پاتایا گردی امروز ما همراه باشید که در انتهای گفتار، با ده ها لینک و اطلاعات ضروری برای سفر به این نقطه دیدنی طبیعت گردی آسیا آشنا خواهید شد که راهنمای ممتازی برای تایلند گردی های هیجان انگیز است. توصیه های ارزان گردی به گران ترین شهرهای جهان در سال 2018 را اینجا مطالعه کنید که نکات خوبی دارد. اگر عاشق سفرهای لوکس هستید، مجموعه گزارشات لوکس تهران را آنالیز فرمایید.

با پاتایا گردی امروز ما همراه باشید.

داستان پاتایا تایلند

اگر قصد دارید به نقطه ای در جنوب شرق آسیا بروید، پاتایا از همه نظر مقصد گردشگری جذابی برای شکم گردها، عاشقان لاکچری گردی و حتی طبیعت گردها و علاقمندان به سلفی های هیجان انگیز اینستاگرام است. مقصدی به نسبت ارزان و جذاب برای طیف های مختلفی از سلایق گردشگری، تفریح، خرید و حتی گردشگری تندرستی (wellness tourism). پاتایا ، جنوب بانکوک است و جاذبه های دیدنی فراوانی از جمله جزایر مرجانی، آکواریوم* کوه بودا، باغ وحش ببرها، باغ استوایی دارد که سالانه پذیرای بازدید میلیون ها گردشگر از سراسر ایران و جهان می گردد.

1- هتل مرکیور پاتایا ریزورت پاتایا

یکی از اقامتگاه های لوکس و 5 ستاره پاتایا را میتوان MERCURE پاتایا OCEAN RESORT دانست که بیش از 200 اتاق داشته و خدمات خوب و مطلوبی برای اقامت لاکچری گردها در این جزیره مرجانی ارائه میکند. برخی از اتاق های هتل مرکیور ریزورت پاتایا ، چشم انداز اقیانوس داشته و به همین خاطر، بسیاری از مسافران خواستار اقامت در این اتاق ها هستند.

از مهم ترین امکانات هتل میتوان به وای فای پر سرعت رایگان، استخرهای رو باز و سر پوشیده و پارک آبی و سالن های ورزشی و انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی که در رستوران آن سرو می گردد اشاره نمود. این هتل تا ساحل پاتایا کمتر از 5 دقیقه پیاده فاصله دارد و از کافه معرف پایایا (HARD ROCK)، کم تر از هشتصد متر است. لازم به ذکر است، فاصله فرودگاه پاتایا (سوارتابهومی) تا این هتل، حدود 80 کیلومتر است.

لازم به ذکر است، اقامت بچه ها زیر 2 سال رایگان و ورود حیوانات خانگی غیر مجاز است. اطلاعات این هتل را در وب سایت گروه هتل سازی مرکیور در این LINK دنبال کنید که شما را با خدمات و امکانات هتل و برنامه هایش در ماه های مختلف سال آشنا می نماید. نظرات تریپ ادوایزری ها را در این نشانی مشاهده کنید.

(تصویری از اتاق های مجلل هتل مرکیور پاتایا)

(اتاق های معمولی هتل مرکیور)

  • Address: 463/100 Second Road Nhongprue Banglamung, Moo 9, پاتایا City, پاتایا, Chon Buri 20260, Thailand
  • Phone: +66 2 659 2888

2- هتل ربیت ریزورت پاتایا

دومین مقصد گردشگری پاتایا ، RABBIT RESORT پاتایا نام دارد که از هتل های 5 ستاره پر هوادار این جزیره مرجانی به شمار می رود. البته این هتل خلوت و مخصوص لاکچری گردها است، چرا که 50 اتاق دارد و شلوغ نیست. چشم انداز همه اتاق ها به باغ و استخر روباز هتل است که فضای جذابی را برای مهمانان ربیت هتل به ارمغان می آورد.

کلیه مسافران هتل ربیت پاتایا می توانند از استخر روباز ، سالن های بدنسازی و اینترنت پر سرعت وای فای استفاده نمایند. اگر به این هتل رفتید، استفاده از رستوران گریل هاوس (GRILL HOUSE) این هتل را از قلم نیاندازید که تجربه تست غذاهای مختلف گیاهی و دریایی را در اختیار شما قرار می دهد.

این هتل تا ساحل پاتایا ، حدود 300 متر فاصله دارد و شما به راحتی میتوانید پیاده به این هتل بروید. البته فاصله این هتل با فرودگاه بین المللی پاتایا حدود 2 ساعت است که با خودروهای اجاره ای میتوانید طی راستا کنید. استفاده از حیوانات خانگی در هتل طبق شرایط اعلامی آن، مجاز است و هزینه های اقامت در ان، بیشتر از هتل مرکیور گزارش شده است.

(تصویر ایندکس سایت هتل ربیت ریزورت پاتایا)

برای آشنایی با خدمات و همچنین امکاناتی که هتل در اختیار مهمانان قرار می دهد، به این نشانی مراجعه کنید. صدها نظر تریپ ادوایزری ها در استفاده از این هتل مجلل پاتایا را در این نشانی مشاهده فرمایید.

(تصویری از هتل ربیت)

(هتل ربیت در این عکس، گوشه ای از جذابیت های خود را نشان می دهد)

(هتل ربیت پاتایا ، یکی از مقصدهای اقامت لاکچری گردهای تایلند است)

(تصویری از دکوراسیون داخلی هتل ربیت پاتایا)

  • Address: 318/84 Moo 12, Soi Dongtan Police Station, جومتین, Nongprue, Banglamung, หนองปรือ, บางละมุง, Chon Buri, Thailand
  • Phone: +66 38 251 731

3- هتل مونترا پاتایا

دیگر مقصد اقامتی لوکس و مجلل پاتایا میتوان به THE MONTTRA PATTAY اشاره نمود که از خصوصی ترین مقصدهای اقامتی لاکچری جزیره به شمار می رود و مجهز به وای فای رایگان پر سرعت و تلویزیون و حمام اختصاصی و سالن بدنسازی و استخر است. فاصله هتل مونترا تا فرودگاه بین المللی پاتایا کمتر از 25 کیلومتر است که از دو هتل قبلی نزدیک تر است.

(نمایی از ساحل پاتایا از هتل مونترا)

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است و استخر روباز، خدمات SPA و باغ از جمله امکانات هتل مونترا برای مهمانان لاکچری گرد محسوب می گردد. هزینه اقامت در این هتل بیشتر از دو مقصد اقامتی لوکس قبلی می باشد.

(تصویری از دکوراسیون داخلی اتاق های مجلل هتل مونترا پاتایا)

برای آگاهی از خدمات این هتل و امکاناتی که در اختیار مسافران در مدت اقامت قرار می دهد به سایت اختصاصی آن در این لینک رجوع کنید. نظراتی که کاربرات پاتایا گرد تریپ ادوایزر درباره اقامت در این هتل ارائه نموده اند را میتوان در این URL مشاهده کرد.

  • Address: 398 Rajchawaroon, Muang پاتایا, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 306 333

4- هتل سنتارا گراند میراژ بیچ پاتایا

یکی از مجلل ترین مقصدهای اقامتی پاتایا را میتوان CENTARA GRAND MIRAGE BEACH پاتایا دانست که بیش از 550 اتاق دارد و از هتل های پر تردد و پر مسافر و همواره شلوغ این جزیره مرجانی به شمار می رود. مناظر زیبای اطراف این هتل و بالکن های خصوصی آن، امکان بسیار عالی برای مسافران پاتایا خواهد بود.

از امکات خوب هتل که با استقبال تریپ ادوایزری ها هم روبرو شده است می تواند به استخر روباز، سالن بدنسازی، خدمات SPA و غواصی و اینترنت پر سرعت رایگان اشاره نمود. البته در رستوران این هتل شما میتوانید انواع غذاهای آسیایی را سفارش داده و از صبحانه کامل و هیجان انگیز رستوران OASIS در هتل سنتارا گراند بیچ پاتایا بهره ببرید. این هتل دارای رستوران های فضلی بازی به نام: FLAMES و GRINGER & LIME است.

فاصله هتل سنتارا 5 ستاره تا ساحل پاتایا حدود دو دقیقه است و برای رفتن به این مکان میتوان از قطار استفاده کرد که ایستگاه قطار تا این اقامتگاه مجلل، سه کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل سنتارا تا فرودگاه بین المللی پاتایا نیز حدود 2 ساعت است.

سالن بدنسازی و استخرهای بزرگ و همچنین زمین تنیس، از جمله خدمات جذاب این اقامتگاه مجلل پاتایا است که البته فرصت های غواصی و صخره نوردی هم در اختیار گردشگران قرار می دهد. خدمات بیلیارد و SPA از دیگر سرویس هایی است که در این هتل در دسترس مهمانان است. لازم به ذکر است، هزینه متوسط اقامت در این هتل از 3 هتل قبلی بیشتر است.

جزییات خدماتی که در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد را در این نشانی مشاهده کنید. اطلاعاتی که تریپ ادوایزری ها درباره اقامت در این هتل لوکس به اشتراک گذاشته اند را نیز در این لینک آنالیز نمایید که شما را به اطلاعات جالبی رهنمون می نماید.

(هتل سنتارا گراند میراژ بیچ پاتایا در شب که فضایی رویایی را خلق میکند)

  • Address: 277 หมู่ 5 ตำบล เมืองพัทยา Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 301 234

5- هتل رویال کلیف پاتایا

هتل رویال کلیف پاتایا)ROYAL CLIFF HOTELS GROUP PATTAY( از مقصدهای اقامتی لوکس و مجلل پاتایا بوده که بیش از 470 اتاق دارد و از جمله اقامتگاه های لاکچری شلوغ این جزیره مرجانی محسوب می گردد. چشم انداز همه اتاق های این هتل رو به کوه و دریا است که همگی بالکن خصوصی نیز دارد. از مهم ترین امکانات هتل میتوان به ساحل خصوصی، استخر روباز زمین تنیس، سالن بدنسازی، خدمات SPA، بیلیارد، تنیس روی میز و خدمات اینترنتی پر سرعت (WiFi) اشاره نمود. این هتل رستوران های مختلف دارد که در ان غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می گردد.

این هتل مجلل تا مرکز شهر حدود 10 دقیقه فاصله دارد. سالن بدنسازی و بیلیارد و استخر های متعدد و سونا، از دیگر خدمات هتل به مهمانان است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و آگاهی از تخفیفات و شیوه رزواسیون هتل به این نشانی مراجعه کنید. همچون نظرات تریپ ادوایزری ها در استفاده از هتل رویاف کلیف پاتایا را در این لینک آنالیز کنید.

(استخر روباز هتل رویال کلیف پاتایا)

(تصویری از شب های لاکچری هتل رویال کلیف پاتایا)

هزینه اقامت در این هتل معمولا از 4 هتل قبلی معرفی گردیده در این گفتار بیشتر است. اما همانطور که در انتهای گفتار ارائه شد، میتوانید از خدمات ارزان با تخفیف هتل های لوکس پاتایا در بوکنیگ و اکسپدیا بهره ببرید.

جزییات خدماتی که در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد را در این نشانی مشاهده کنید. اطلاعاتی که تریپ ادوایزری ها درباره اقامت در این هتل رویال کلیف به اشتراک گذاشته اند را نیز در این لینک آنالیز نمایید که شما را به اطلاعات جالبی رهنمون می نماید.

  • Address: 353 Phra Tamnuk Road Muang پاتایا, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 250 421

6- ویستا از هتل های 5 ستاره پاتایا

هتل ویستا، از هتل های 5 ستاره لوکس پاتایا است که 130 اتاق دارد و به نسبت هتل رویال کلیف، اقامتگاهی ارزان تر و خلوت تر است. کلیه اتاق ها دارای تلویزیون و حمام خصوصی و همچنین وای فای پر سرعت بوده و سالن بدنسازی و استخر روبار و صندوق امانات در اختیار گردشگران واقع شده است.

این هتل در فاصله 4 دقیقه ای از ساحل و صد متری ساحل پاتایا قرار داشته و برای کسانی که علاقمند به گردش در WALKING STREET هستند، این هتل در فاصله دو کیلومتری واقع شده است. بندر BALI HI پاتایا در دو کیلومتری این هتل واقع شده است که فرصت خوبی برای بندر گردی در تایلند است.

مرکز ورزشی هتل (VISTA RETREAT) جایی است برای بدنسازی و ماساژ که البته قیمت های خاص خود را دارد. رستوران PATIO این هتل انواع و اقسام غذاهای اروپایی و تایلندی را سرو می نماید که در کنار استخر روباز این هتل، اوقات خوشی را برای لاکچری گردها به ارمغان خواهد آورد. اقامت در این هتل از 5 مرکز اقامتی معرفی گردیده قبلی این گفتار ارزان ر است.

جزییات خدماتی که در این هتل در اختیار گردشگران قرار می گیرد را در این نشانی مشاهده کنید. اطلاعاتی که تریپ ادوایزری ها درباره اقامت در این هتل VISTA به اشتراک گذاشته اند را نیز در این لینک آنالیز نمایید که شما را به اطلاعات جالبی رهنمون می نماید.

  • Address: 196 پاتایا Soi 4, پاتایا, 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 052 300

7-هتل گاردن کلیف ریزورت از هتل های لوکس پاتایا

یکی از مجلل ترین هتل های پاتایا که به نسبت رویال کلیف، هتل خلوت تر و ارزان تری است، هتل 230 اتاقه مجلل به نام GARDEN CLIFF RESORT & SPA است که در طراحی دکوراسیون اتاق ها از رنگ های ملایم استفاده شده و دارای دکوراسیون جدید و مبلمان کلاسیک و پنجره های قدیمی است. در اتاق های لوکس این هتل امکانات دیگری چون صندوق امانات، حمام خصوصی و لوازم آرایش رایگان بانوان و تلویزیون در دسترس می باشد.

این هتل علاوه بر خدمات لوکسی که در اختیار مهمانان لاکچری گرد خود قرار میدهد، دسترسی خوبی به مراکز توریستی و تفریحی پاتایا دارد که از آن جمله میتوان به ساحل اختصاصی و میدان دلفین اشاره نمود که در فاصله چند صد متری هتل است. این هتل از مینی صیام پاتایا سه کیلومتر فاصله دارد و اگر قصد شبگردی در واکینگ استریت دارید، در 5 کیلومتری آن است.

(رستوران رو باز هتل گاردن کلیف ریزورت پاتایا)

استخر روباز، تراس، خدمات SPA تخصصی و سالن بدنسازی و بیلیارد، از خدمات هتل گاردن کلیف پاتایا بوده که ورود حیوانات خانگی به آن غیر مجاز است و اقامت بچه ها زیر 2 سال نیز رایگان خواهد بود.

برای آشنایی با خدمات و امکانات و ظرفیت هایی که هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد به سایت اینترنتی آن رجوع کنید. نظرات تریپ ادوایزری ها در استفاده از امکانات هتل را در این نشانی آنالیز نمایید.

  • Address: پاتایا City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 259 333

8- هتل ای وان پاتایا

از هتل های به نسبت لوکس پاتایا می توان به A-ONE THE ROYAL CRUISE پاتایا اشاره نمود که در ساحل پاتایا واقع شده و هتلی منحصر به فرد با ظرفیت های دریایی است. هتلی با 200 اتاق که همه مجهز به اینترنت پر سرعت و حمام و صندوق امانات و استخر فضای باز است. موقعیت این هتل به گونه ای است که با مقصدهای گردشگری و شب گردی پاتایا فاصله زیادی ندارد.

از آن جمله میتوان به تئاتر تیفانی اشاره نمود که در سیصد کیلومتری هتل بوده و کافه هارد راک که در هفتصد متری هتل واقع شده است. این هتل در نزدیک واکینگ استریت پاتایا و پلاژ رویال گاردن قرار داشته که گزینه خوبی برای شب گردی لاکچری گردهای این جزیره است. مرکز خرید معروف سنترال فستیوال نیز در نزدیگی هتل ای وان است.

اگر دوست دارید از غذاهای غربی و تایلندی بهره ببرید، رستوران MARITIME و رستوران HARBOUR گزینه های خوبی برای شکم گردی در هتل ای وان است. کافه BLUE WAVE این هتل نیز مخاطبان زیادی دارد که تریپ ادوایزری ها هم به آن اشاره نموده اند. از خدمات هتل میتوان به SPA و استخر و تراس و ماساژ اشاره نمود. سالن بدنسازی و ترنسفر فرودگاهی از خدماتی است که هتل در اختیار مهمانان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی آن در این URL رجوع کنید. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. نظرات تریپ ادوایزری ها را در این نشانی مشاهده فرمایید.

(دکوراسیون لوکس اتاق های بزرگ با وان های گل دار هتل ای وان پاتایا را در عکس بالا مشاهده میکنید)

این هتل با ساحل پاتایا فقط 3 دقیقه فاصله داشته و فاصله آن با واکینگ استریت حدود 7 دقیقه است. اگر میخواهید از فرودگاه بین المللی پاتایا به این هتل بروید، حدود 90 دقیقه فاصله دارید. امکانات SPA و صبحانه در اتاق و همچنین غذاهای رژیمی و صندوق امانات، در اختیار مهمانان هتل آماری رزیدنس پاتایا واقع شده است. هزینه اقامت در این هتل از هتل قبلی کمتر است.

  • Address: Beach Rd, Muang پاتایا, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 259 555

10-هتل نیو نزدیک پاتایا

به دلیل حضور گسترده گردشگرانی از مناطق سرد اسکاندیناوی مثل نروژ، سوئد و فنلاند، هتل NEW NORDIC HOLIDAYS از جمله اقامتگاه های مورد علاقه توریست های لاکچری گرد شمال اروپا بوده که 4 ستاره و به نسبت هتلی خلوت با 80 اتاق است. این هتل، با ساحل فاصله زیادی ندارد و تنها شش دقیقه پیاده روی پیش رو شما خواهد بود. اگر عاشق گردشگری شبانه و شکم گردی در رستوران ها و کافه های واکنیگ استریت هستید، فاصله این هتل با این مرکز معروف خرید و شبگردی پاتایا حدود 10 دقیقه است. این هتل فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی پاتایا دارد و تنها نیم ساعت رانندگی احتیاج دارد.

استخر رو باز و تراس و ماساژ و البته صبحانه در اتاق و ترنسفر فرودگاهی را میتوان در این هتل در اختیار داشت. اگر دوستدار ساحل خصوصی و وای فای رایگان و استخر سرپوشیده و سونا هستید، این هتل گزینه خوبی خواهد بود.

(تصویری جذاب از NEW NORDIC پاتایا HOTEL)

(نیو نردیک پاتایا شما را به جهانی اسکاندیناویایی ها در این جزیره مرجانی می برد)

(تصویری از نظرات کاربران تریپ ادوایزر در استفاده از این هتل آپارتمان که یادآور معماری خانه های اسکاندیناوی است)

امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد را در این نشانی مشاهده کنید. توصیه های تریپ ادوایزری ها در استفاده از خدمات این اقامت گاه جذاب آپارتمانی را در این لینک آنالیز کنید که اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • Address: پاتایا City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 250 332

5 هتل لوکس از WAVE تا HILTON در پاتایا

علاوه بر هتل های 10 گانه که در بالا معرفی گردید و از اقامتگاه های لوکس شهر به شمار می رود، میتوان به هتل های دیگر هم اشاره نمود که با استقبال گردشگران ایرانی و سایر گردشگران هیجان گرد این جزیره مرجانی قرار گرفته است. از جمله هتل های زیبای پاتایا میتوان به هتل WAVE اشاره نمود که معماری منظر و دکوراسیون آن شبیه شهر میامی ایالات متحده آمریکا بوده و البته از جدید ترین مقصدهای اقامتی شهر است که در سال 2014 میلادی افتتاح شد.

اگر عاشق پیاده روی روزانه و شبانه در پاتایا هستید، این هتل مسافت زیادی با ساحل نداشته و مرکز خرید جشنواره مرکزی و باغ سلطنتی پلازا نیز در نزدیکی هتل WAVE است. معماری زیبا و جذاب هتل، حتما آن را یک مقصد اقامتی جذاب برای لاکچری گردهای پاتایا می نماید که جالب توجه خواهد بود.

این هتل بیست اتاق دارد و به همین خاطر هتل خلوتی محسوب می گردد. ستون های سفید و فضای مبله داخلی رنگارنگ، سبب می گردد تا اقامت رویایی برای مهمانان پاتایا به ارمغان آید. تخت های چوبی سلطنتی هتل با چشم انداز شگفت انگیز از ساحل پاتایا و حمام بزرگ، فضای این هتل را کاملا متفاوت با 10 مورد هتل معرفی گردیده قبلی نموده است.

جزییات بیشتر را در این لینک دنبال کنید. نظرات تریپ ادوایزری ها را نیز در این نشانی مشاهده فرمایید.

  • Address: 310 Beach Rd, Muang پاتایا, پاتایا, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 410 577

از دیگر مقصدهای اقامتی نسبتا معروف پاتایا میتوان به هتل HOLIDAY اشاره نمود که در زمره هتل های IHG واقع شده است و قریب به 350 اتاق با امکانات لوکس و متنوع را در اختیار گردشگران قرار می دهد. هتلی رو به دریا که رستوران ایتالیایی آن مشتریان زیادی دارد. استخرهای آب گرم و سونا و SPA از خدمات هتل هالیدی به مهمانان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

  • Address: 463/99, 463/68 Thanon پاتایا Sai 1, پاتایا City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 725 555

از دیگر هتل های پاتایا میتوان به هتل Baraquda اشاره نمود که تلفیقی از معماری سنتی و مدرن را به تصویر می کشد. هتلی نزدیک ساحل و مراکز خرید معروف این جزیره مرجانی که برای کسانی که علاقمند به خرید سوغات جنوب شرق آسیا هستند، گزینه خوبی خواهد بود. به علاوه خیابان های جنوبی پاتایی در اطراف هتل دنج و آرام هستند و برای قدم زدن های شبانه گویی شما را به خود فرا می خوانند تا در خلوت دلپذیر و رفت و امد گاه به گاه اهالی دوست داشتنی اش شما هم سهیم شوید.

همه اتاق های هتل دارای تلویزیون های با صفحات بزرگ LCD و متصل به ماهواره های بین المللی بوده و دستگاه DVD و IPAD هم موجود می باشد. در مینی بار هتل می توانید از نوشیدن چای، قهوه و انواع نوشیدنی ها لذت ببرید.

  • Address: 485 1 Moo 10 پاتایا 2nd Road, Nongprue, پاتایا City, 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 769 999

برای آشنایی با امکانات هتل به این نشانی رجوع کنید.

از دیگر هتل های پاتایا که هواداران زیادی هم دارید هتل Mera Mare است که تفریحات زیادی را در اختیار پاتایا گردها قرار می دهد از جمله خدمات : غواصی، استخر روباز، سونا، جکوزی و SPA. رستوران SKY این هتل جایی است که میتوانید از غذاهای بین المللی آن استفاده نموده و در استخر مجلل آن شنا کنید.

اطلاعات بیشتر را در این لینک بدست آورید.

  • Address: 420/200 Beach Road, Moo 9, Banglamung, پاتایا, Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 111 800

آخرین هتلی که در این گفتار به آن اشاره میکنیم، هتل هیلتون است که از جمله هتل های نزدیک ساحل پاتایا به شمار می رود. سرگرمی های بسیاری این هتل در اختیار مهمانان قرار داده که از ان جمله میتوان به غواصی، شنا و استخرهای روباز و SPA اشاره نمود. ماساژ های فوق العاده ای که ماسورهای این هتل در اختیار گردشگران قرار میدهد از جمله خدمات ویژه هتل هیلتون به پاتایا گردها می باشد. مثل: ماساژ سنگ داغ!

این هتل دارای 3 رستوران مجهز است که انواع غذاها در سه وعده سرو می گردد.

Address: 333/101 Moo 9, Nong Prue, Bang Lamung, Chon Buri 20260, Thailand

Phone: +66 38 253 000

لازم به ذکر است هتل هیلتون در نزدیکی هتل سیام واقع شده است که مراکز خرید زیادی اطراف آن واقع شده است. از ویژگی های برجسته هتل Siam پاتایا رستوران های غذاهای دریایی آن است که غذاهای معروف و خوشمزه ای دارد. این هتل 268 اتاق با امکانات کامل، استخر لوکس و مبلمان مدرن و البته پرسنل حرفه ای دارد. جزییات بیشتر را اینجا مشاهده کنید.

(نمایی فوق العاده از استخر هتل صیام در پشت بام)

(نمایی از هتل سیام پاتایا)

(دکوراسیون اتاق های مجلل SIAM HOTEL)

  • Address: 390 หมู่ที่ 9 ถนน พัทยา สาย2 ตำบล หนองปรือ Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
  • Phone: +66 38 930 600

توصیه هایی در سفر به پاتایا

برخی ها پوکت و پاتایا را زیبا ترین جزیره تایلند می دانند و گروهی نیز لوکیشن های طبیعی این جزیره را برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی و حتی فوتوشوت های تبلیغاتی و فشن و مدلینگ، همچون سواحل مرجانی مالدیو، رویایی و عالی قلمداد می نمایند. چون پاتایا در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است، سفر به آن ارزان و راحت است.

به هر حال، جزایر حیرت اتگیز پاتایا هم برای خارجی ها و هم برای گردشگران ایرانی، مملو از فرصت های گردشگری دریایی و ورزش های آبی بوده که میتواند در کنار اقامتگاه ها و رستوران های مجلل بین المللی، سفری خاطره انگیز را برای آنان به ارمغان آورد. ویدیوی زیر در 120 ثانیه شما را با این جزیره آشنا می نماید که تماشای آن خالی از لطف نیست.

اگر قصد سفر به تایلند را در هفته های پیش رو در سال 2018 و به خصوص در ایام نوروز و تابستان 97 دارید، توصیه های 8 گانه زیر میتواند راهنمای خوبی برای سفر به این مقصد گردشگری هیجان انگیز جنوب شرق آسیا باشد.

هشتگ گردی در تایلند

اگر مخاطب سلسله گفتارهای گردشگری و حتی مد و لباس و لاکچری گردی لوکس تهران باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که ما از مخاطبان درخواست میکنیم تا با هشتگ های مهم و معروف و پر کاربرد اینستاگرام و فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی آشنا شوند و از انها در سبک زندگی دیجیتالی خود بیش از پیش استفاده نمایند.

هشتگ ها در واقع کلماتی هستند که سبب می شوند ما با موضوعات و مفاهیم گوناگون در قالب عکس و ویدیو آشنا شده و اطلاعات زیادی کسب کنیم. مثلا اگر شما بخواهید با شهر موسیقی اروپا یعنی وین آشنا شوید و ظرف 10 دقیقه گشتی هیجان انگیز در خیابان ها و مقصدهای توریستی و دیدنی شهر بزنید، کافیست به این هشتگ مراجعه نموده و وین اتریش را به صورت لحظه از دید لنز دوربین گردشگران خارجی رصد کنید.

(تصویری که در بالا مشاهده میکنید، از تصاویری است که کاربران پاتایا گرد اینستاگرام از مقصدهای گردشگری این جزیره زیبا روی هشتگ پاتایا به اشتراک گذاشته اند. سلفی با ببرها، بخشی از ظرفیت های گردشگری (البته تاسف آور) در این جزیره است)

(مناطق جذاب لاکچری گردی پوکت را میتوان به وسیله هشتگ های معروف اینستاگرام مثل #HOTEL مشاهده کرد)

در واقع، هشتگ گردی فرصتی برای تماشای فوری، سریع و گسترده تصاویر و ویدیویی هایی درباره موضوع مورد نظر ما از نقطه نظر میلیون ها کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی عکس محور اکنون با میلیاردها تصویری که از نقاط مختلف جهان در اختیار کاربرانش قرار می دهد، یک شبکه اجتماعی تخصصی و جذاب در حوزه های مختلف از جمله گردشگری و جهانگردی است.

(با کلیک بر روی لوکیشن پاتایا در اینستاگرام، هزاران تصویری که گردشگران این جزیره در صفحات اینستاگرامی خود منتشر نموده اند را مشاهده خواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این URL همواره بروید. در تصویر بالا، غذاهای دریایی که در پاتایا فروش میرود را مشاهده میکنید)

در تایلند نیز می توان با هشتگ های مختلف به گردشگری پرداخت و اطلاعات فوق العاده ای درباره نقاط دیدنی و تفریحی و به قولی صنعت گردشگری تایلند بدست آورد. هشتگ های مهم گردشگری تایلند را می توان: Thailand, amazingthailand, bankok, poket, pataya, visitthailand دانست که بر روی آنها میلیون ها عکس و ویدیو توسط گردشگران مختلف و حتی شهروندان تایلندی بارگذاری شده است.

(فرصت های گردشگری آبی پاتایا به روایت عکاسی کاربران اینستاگرام)

به وسیله این تصاویر میتوان تایلند و پاتایا امکانات گردشگری و تفریحی و تجاری و سیاسی و هنری و فرهنگی را از جنبه های مختلف بدون سانسور و از لنز دوربین گوشی های هوشمند گردشگران مشاهده کرد.

پس به دلایل زیر از هشتگ گردی در زمان سفر به پاتایا استفاده کنیم:

  • گشتی سریع در مقصدهای گردشگری پاتایا
  • آشنایی با رستوران ها و کافه های مختلف تاپاتایا
  • گشتی در جزایر و مکان های طبیعت گردی تایلپاتایا
  • آشنایی با پاساژ ها و مناطق تجاری و مالی پاتایا
  • آشنایی با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تایلند
  • آشنایی با صفحات رسمی دولت تایلند در اینستاگرام
  • آشنایی با فرصت های لاکچری گردی در پوکت و پاتایا
  • آشنایی با امکانات SPA در شهرهای مختلف این کشور
  • ارتباط با گردشگران خارجی تایلند و تعامل با آنان

تایلند گردی با اینترنیشنی ها و صبح خلاق!

اگر قصد سفر به یکی از نقاط جهان را به صورت گروهی یا انفرادی دارید، آگاه باشید که در بیش از 390 شهر جهان، هر هفته و هر ماه، رویداد هایی به صورت رایگان در حوزه های گردشگری، فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری شهری، گالری گردی و امثالهم برگزار می گردد و کاربران این سایت میتوانند در این event های هیجان انگیز ثبت نام نموده (attend) و با جمعی از گردشگران خارجی و شهروندان مقیم در کشور مقصد آشنا شوند.

در واقع اینتریشنی فرصتی برای ارتباط با گردشگران و متخصصان سراسر جهان در کشورهای مختلف جهان از جمله تایلند است. در شهرهای مختلف این کشور معمولا رویدادهایی برگزار می گردد که شما میتوانید به عنوان گردشگر ایرانی در آن شرکت نموده و احساس تنهایی در زمان تایلند گردی نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. گردشگرانی که راهی پاتایا هستند میتوانند در انجمن تایلند اینترنیشن با یکدیگر تبادل اطلاعات نموده و از فرصت های گردشگری و شکم گردی و طبیعت گردی پاتایا آگاه شوند.

از طرفی، میتوان مقصدهای لاکچری گردی و انچه در سفر به این مکان زیبا احتیاج دارید را به صورت زنده و چهره به چهره از گردشگران و شرکت نمایندگان این رویداد ها بدست آورید.

اگر عضو سامانه جهانی صبح خلاق (creative morning) باشید نیز میتوانید در آخرین آدینه هر ماه میلادی، در رویداد صبحانه خلاق در شهرهای مختلف جهان از جمله بانکوک شرکت کنید. این رویداد در تهران نیز هر ماه برگزار می گردد و صدها تن به صورت رایگان در آن شرکت می نمایند. اگر قصد سفر به تایلند داشتید، از برنامه آنها در بانکوک بهره ببرید و با تعامل با شهروندان تایلندی یا گردشگران، تجربیات خوبی برای سفر به پاتایا در چنین رویدادهایی کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر در تایلند به این URL رجوع کنید.

پس اگر برنامه تایلند گردی انفرادی یا گروهی داشتید، در صورتی که فرصت داشتید به این آدرس مراجعه نموده و در جریان رویدادهای رسمی و معمولی آن در حوزه های مختلف قرار بگیرید و در صورت در اختیار داشتن فرصت کافی، در این برنامه ها شرکت کنید. اینترنیشنی ها در تهران نیز هر هفته و هر ماه برنامه دارند که معمولا در رستوران های مجلل شمال پایتخت برگزار می گردد. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس رجوع کنید.

تایلند گردی با کوچ سرفینگ ها

شاید برای شما جالب باشید که هزاران تن از 15 میلیون کاربر این سایت گردشگری معروف، در تایلند بوده و اماده میزبانی رایگان از تایلندگردها در زمان های مختلف سال هستند. در سفر به صدها هزار شهر جهان در 6 قاره جهان، کاربران کوچ سرفینگ آماده ارائه خدمات میزبانی رایگان به مدت چند ساعت تا چند روز به شما هستند.

کاناپه گردی، ایده ای جالب برای کسانی است که قصد دارند تا با گردشگری خودمانی و آشنا شدن با شهروندان شهرهای کشور مقصد، گردشگری هیجان انگیز ارزان قیمت را تجربه نمایند. همچون کاری که رایگان سوار ها (hitchhikers) انجام می دهند و جهان را پیاده یا با وسایل حمل و نقل دیگران طی می نمایند!

برای آشنایی با میزبان های مهمان نواز تایلندی که عضو کوچ سرفینگ هستند به این نشانی رجوع کنید. کافی است برای آشنایی با هزاران تایلندی خوش برخورد مهربان و مهمان نواز که فرصت اقامت رایگان را در اختیار متقاضیانی که تایید مینمایند قرار می دهند، عضو رایگان کوچ سرفینگ شده و به فروم تایلندها در این پایگاه رفت. برای عضویت رایگان این نشانی در دسترس شما خواهد بود. دوست دارید ببیند که این سایت چگونه کار میکند؟ به این آدرس بروید!

همچون سایت کوچ سرفینگ، سایت BE WELCOME نیز برای گردشگری هیجان انگیز در تایلند پیشنهاد می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید. همه این سایت ها در واقع شما را با شهروندان تایلندی و تایلند گردها آشنا میکند که دز افزایش اطلاعات شما در سفر به مقصدهای لوکس پاتایا موثر خواهد بود.

تایلند گردی با تریپ ادوایزری ها

اگر قصد سفر هیجان انگیز و لاکچری و مجلل به تایلند و شهرهای مختلف آن دارید، حتما پیش از سفر، سری به بخش تایلند در شبکه اجتماعی گردشگران اینترنت بزنید و از اطلاعات مستند و مستدلی و جالبی که توسط تایلندگردها به اشتراک گذاشته شده بهره ببرید. بیش از ششصد میلیون نظر توسط میلیون ها گردشگر از 200 کشور جهان در این سایت بارگذاری شده است و شما را با مقصدهای شکم گردی، اقامتی، تفریحی، گردشگری، هنری و تاریخی و آنچه که بهتر است در سفر انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می نماید.

(237 هزار توصیه توسط کاربران پاتایا گرد تریپ ادوایزر برای معرفی مقصدهای گردشگری و لاکچری این جزیره زیبا در اختیار گردشگران قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به این LINK بروید)

تریپ ادوایزر برای تایلند گردهایی که دوست دارند در مدت زمان محدود خود در سفر به این کشور زیبا، از مناطق دیدنی و رستوران های مجلل با غذاهای لذیذ و همچنین اقامتگاه های رویایی ساحلی و جنگلی و مقصدهای SPA گردی با دوش های أبشاری و حمام گل و لوسیون های ماساژ عسلی و شیر آگاه شوند، اطلاعات فوق العاده ای ارائه نموده که در گشتی در مطالب میتوان به آن دست یافت.

(اگر قصد SPA گردی در پاتایا دارید، توصیه میکنیم با مقصدهای ماساژ گردی و دوش های آبشاری در این URL آشنا شوید)

قریب به 5 میلیون نظر (REVIEW) توسط صدها هزار گردشگر بین المللی به نقاط مختلف تایلند در تریپ ادوایزر بارگذاری شده و هر ماه ده ها هزار نظر به مجموع این اطلاعات اضافه می گردد. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید. از نظر کاربران تریپ ادوایزر، 6 مقصد گردشگری معروف این کشور عبارتند از: پوکت، پاتایا ، بانکوک، چیانگ مای، کوتائو و کرابی تاون.

برای پاتایا ، بیش از 250 هزار نظر در فوریه 2018 میلادی در تریپ ادوایزر منتشر شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنید. صدها هزار توصیه توسط کاربران تایلند گرد تریپ ادوایزر درباره اقامت گاه های معمولی و لاکچری این شهر منتشر شده است

(در تریپ ادوایزر با ده ها رستوران عالی و لاکچری این جزیره و کارهایی که توصیه می گردد برای داشتن اوقات خوش انجام دهید (THINGS TO DO) آشنا می شوید)

تایلند گردی با لونلی پلنتی ها

اگر دوست دارید پیش از سفر به تایلند، برنامه سفر را به اطلاع دیگر گردشگران جهان که مسافر تایلند و به خصوص پوکت هستند برسانید، توصیه میکنیم به سایت اطلاع رسانی بزرگ ترین ناشر کتابهای گردشگری جهان یعنی لونلی پلنت رفته و همسفر پیدا کنید.

(در سفر به جزیره پاتایا تایلند، از این لینک در لونلی پلنت استفاده نموده و با پاتایا گردها تعامل کنید)

اطلاعاتی که در زمان پاتایا گردی در لونلی پلنت میتوان یافت به موضوعاتی از جمله: یافتن همسفر، آشنایی با مقصدهای گردشگری، نظرات کاربران درباره هتل ها و کاقه ها و همچنین خرید و فروش لوازمی که در سفر به تایلند احتیاج دارید خلاصه می گردد.

از اکسپدیا تا بوکینگ

اگر قصد سفر انفرادی یا گروهی به پاتایا به صورت خارج از تور دارید، توصیه میکنیم که از ظرفیت های برترین درگاه های رزرواسیون بین المللی اینترنت بهره ببرید که expedia و BOOKING از ان جمله است. صدها هزار فرصت اقامتی در سراسر جهان به خصوص در شهرهای مختلف تایلند در اختیار کاربران اکسپدیا و بوکینگ واقع شده است.

علاوه بر این، در این دو سایت معروف جهانی برای پاتایا گردی، میتوانید با رستوران ها، هتل ها، ایرلاین هایی که به مقصد تایلند پرواز دارند و همچنین فرصت های اجاره خودرو لوکس و حتی کروز گردی آشنا شده و نسبت به رزرو آنلاین خدمات اقدام کنید.

(بیش از 25 هزار محل اقامت در تایلند در اختیار گردشگران واقع شده است که از این تعداد، بیش از 500 مورد به جزیره پاتایا مربوط می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی بروید)

پس، اگر کارت اعتباری ارزی بین المللی دارید، به شما توصیه میکنیم که از خدمات این دو سایت برای انجام سفری خاطره انگیز به پاتایا بهره ببرید. بعضا هتل های مجلل پاتایا (مثل 10 موردی که در این گفتار ارائه می گردد) را میتوان در برخی زمان ها که OFF SEASON است مشاهده و با قیمت هتل های 3 ستاره آنها را به صورت انفرادی و گروهی رزرو کرد!

(از هتلز دات کام هم میتوانید برای رزرو هتل در پاتایا تایلند بهره ببرید)

چنین تخفیف های جالب و شگفت انگیز را نیز سایت hotels.com به تایلند گردها ارائه می دهد. ده ها هتلی که این سایت در پاتایا معرفی میکند را در این لینک جستجو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما از سایت های مختلف نیز میتوان از کایاک و اسکای اسکنر نیز استفاده کرد. اگر دوست دارید ترافیک هوایی فرودگاه های مختلف جهان از جمله فرودگاه های بانکوک و پوکت و پاتایا را مشاهده کنید، از فلایت رادار بهره ببرید.

(کایاک دات کام یکی از سایت های خوب برای آشنایی با ایرلاین هایی است که به مقصد پاتایا پرواز دارند)

سایت های رسمی

در سفر به نفاط مختلف جهان سعی کنید که از سایت های رسمی گردشگری آن کشور بهره ببرید. مثلا سایت رسمی گردشگری تایلند در این نشانی در دسترس علاقمندان است که شما را با هزاران مکان توریستی و رستوران و کافه و هتل و فرصت های طبیعت گردی و انواع و اقسام زمینه های تفریحی در این کشور آشنا میکند.

در سفر به پاتایا نیز میتوان از این درگاه استفاده کرد که ظرف چند دقیقه شما را با نقاط دیدنی این جزیره خاطره انگیز که لوکیشن های فوق العاده ای برای سلفی بگیرهای اینستاگرام و توریسم بلاگرها دارد، آشنا می نماید. وزارت گردشگری و ورزش تایلند نیز در این آدرس واقع شده است که اگر قصد سرمایه گذاری یا دریافت اطلاعات تخصصی توریستی در این کشور دارید یا با مسئله ای برخورد کردید، میتوانید با کارشناسان آن به زبان انگلیسی در تعامل باشید.

چه زمانی هایی به پوکت برویم؟

لاکچری گردها همواره بهترین زمان را برای سفر به مقصدهای گردشگری مورد نظر انتخاب می نمایند. با توجه به گرراستا بودن این جزیره، توصیه های آب و هوایی زیر را در نظر داشته باشید:

پاتایا گردی در نیمه دوم سال: اگر قصد سفر به این شهر در نیمه دوم سال یعنی از مهر تا بهمن ماه را دارید، باید بدانید که خنک ترین روزهای پاتایا فرا روی شما است. حجم بالایی از گردشگران را مشاهده میکنید که در این زمان پوکت گردی لاکچری را تجربه مینمایند. دمای هوا در این زمان زیر 30 درجه است و هوای عالی برای پاتایا گردی خواهد بود. آبان تا اسفند، بهترین زمان برای سفر به این جزیره مرجانی خواهد بود.

پاتایا گردی در نیمه اول بهار: اگر قصد سفر به پاتایا از اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت را دارید، با یکی از گرم ترین روزهای سال روبرو هستند و رطوبت بالایی نیز در انتظار شما است. این زمان با استقبال نوروز گردهای ایرانی در جنوب شرق آسیا همراه است و هزاران پوکت گرد هموطن را در هتل های این جزیره شاهد خواهید بود. دمای هوا در این زمان بیش از 33 درجه سانتیگراد است. فستیوال های زیادی در این فاصله برگزار میگردد که جشن سال نو تایلندی یکی از آنهاست.

پاتایا گردی در تابستان: پاتایا در تابستان خیلی گرم نیست و دما به ندرت بالای 30 درجه سانتیگراد می رود. اما فصل بارش های موسیقی جنوب شرق آسیا بوده و شما مجبورید مدت زمان زیادی در هتل باشید. اگر عاشق باران هستید و معتقدید که زیر باران باید شد با همه مردم شهر!، پس زمان خوب و به نسبت ارزانی را برای لاکچری گردی در پاتایا انتخاب کردید. در این زمان، هجوم گردشگر را شاهد نیستیم و قیمت ها پایین است.

نکاتی برای پاتایا گردها

  • سیم کارت: در کشور تایلند چندین اپراتور تلفن همراه وجود دارد که سه تا از مهم ترین آن ها عبارت اند از آی ای اس (AIS)، دی تی ای سی (dtac) و ترو موو (True Move). خوب است بدانید که هزینه های این سه سیمکارت مشابه یک دیگر بوده، اما بیشترین سهم سیمکارت های تایلندی متعلق به آی ای اس است.
  • مقصدهای گردشگری پاتایا: در سفر به این جزیره زیبا با این همه مقصد لاکچری گردی، توصیه می گردد از مناطق گردشگری 15 گانه نیز بهره ببرید که عبارتند از: باغ گیاهشناسی نانگ نوچ / ورودی بازار شناور پاتایا/ پارک آبی کارتون نتورک آمازون / گالری هنر در بهشت / پارک مینی SIAM / بانجی جامپینگ پاتایا / آکواریوم پاتایا ورلد/ دهکده فیل پاتایا / باغ ببرهای سیرارچا / پارک آبی رامایانا / مزرعه کروکودیل / نمایش دلفین ها در جهانی دلفین پاتایا / غواصی و شنا / پارک هیجانی تو اسکای پاتایا / پارک پاتایا.
  • بازدید از گالری هنر پاتایا: بازدید از این گالری جذاب را توصیه میکنیم. اطلاعات بیشتر را در این لینک مشاهده کنید.

(در تصویر بالا، تابلویی از گالری هنر در پارادایز تایلند را مشاهده میکنید که شما را به تماشای تابلوهای نقاشی زیبا می برد. بیش از 100 اثر هنری 3 بعدی در موضوعاتی از جمله طبیعت، حیوانات، شخصیت های معروف در این نگارخانه هنر مدرن در معرض دید پاتایا گردها واقع شده است. جایی عالی برای سلفی دریافت!)

(در بازدید از این نمایشگاه هنری پاتایا ، حتما دوربین عکاسی خوبی به همراه ببرید تا بتوانید در درون دهان کوسه، بر روی پل لغزنده، یا زیر بال های عقاب بایستید و عکس یادگاری بگیرید)

Address: 78/34 پاتایا Sai 2 Rd. Muang پاتایا, Nongprue, Bang Lamung, Chonburi Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

Phone: +66 38 424 500

لاکچری گردهای عزیز

اگر قصد سفر به پاتایا را دارید و اطلاعات ارائه شده راهنمای خوبی برای شما جهت سفر به این شهر دیدنی و مقصد لاکچری گردی تایلند است، نظرات و پیشنهادات خود را کامنت کنید. اگر با سوالی روبرو شدید به وسیله کانال های ارتباطی لوکس تهران با کارشناسان ما در میان بگذارید.

جهانی مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز در لوکس تهران دنبال کنید.

جذاب ترین مقصد گردشگری پاتایا کجاست؟

منبع: لوکس تهران
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 906

به "لاکچری گردی در جزیره مرجانی پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری گردی در جزیره مرجانی پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید