لیورپول در یک قدمی منچسترسیتی باقی ماند

به گزارش تور یونان ارزان، تهران-خبرنگاران- شاگردان یورگن کلوپ که در هفته های گذشته چندین امتیاز مهم و صدرنشینی را از دست داده بودند، امروز (یکشنبه) تیم برنلی را شکست دادند و به یک قدمی منچسترسیتی رسیدند.

لیورپول در یک قدمی منچسترسیتی باقی ماند

به گزارش خبرنگاران؛ بازیکنان لیورپول امروز (یکشنبه) در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی در استادیوم آنفلید مقابل تیم برنلی صف آرایی نموده و با نتیجه 4 بر 2 این تیم را شکست دادند تا همچنان به کسب قهرمانی در این رقابت ها امیدوار بمانند.

بازیکنان این تیم که برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر جزیره رقابت نزدیکی با تیم منچسترسیتی دارند، پس از آنکه صدر جدول رده بندی مسابقات را از دست دادند، این روزها برای بقا در کورس قهرمانی، بیش از همه چیز به اشتباهات حریف و از دست دادن امتیازات از سوی این تیم چشم دوخته اند.

لیورپول در این شرایط به دیدار تیم برنلی رفته و این تیم را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد تا همچنان به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها باقی بماند.

روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول در دقایق 19 و 68 و سادیو مانه در دقایق 29 و 3+90 برای تیم لیورپول گلزنی نموده و جورمحمد صلاح گلزن مصری و اول تیم خود را که این روزها برای تیمش به قدر کافی گلزنی نمی کند، را به دوش کشیدند.

اشلی وست وود نیز در دقیقه 6 گل زود هنگام برنلی را درون دروازه تیم قدرتمند لیورپول جای داد و دیگر گل این تیم را گود موندسون در دقیقه 1+90 به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل کاهش داد.

تیم لیورپول با کسب این پیروزی 73 امتیازی شد و به یک قدمی تیم منچسترسیتی که با 74 امتیاز در صدر جدول قراردارد، رسید.

تیم برنلی نیز با 30 امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

منچسترسیتی صدر نشین روز گذشته با نتیجه 3 بر یک واتفورد را شکست داد.

ورزشی **9144**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 246

به "لیورپول در یک قدمی منچسترسیتی باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول در یک قدمی منچسترسیتی باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید