محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح

به گزارش تور یونان ارزان، تهران (پانا)- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت منع تردد شبانه را از ساعت 21 تا 3 بامداد در تمام شهر های کشور اعلام نمود.

محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح

به گزارش صدا و سیما، علیرضا رئیسی در ارتباط تصویری با برنامه تیتر امشب شبکه خبر اضافه نمود: این محدودیت با رنگ بندی شهر ها ارتباطی ندارد و در همه شهر ها با همه رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و آبی برقرار است.

وی گفت: 18 شهر نارنجی داریم که 15 شهر مربوط به استان مازندران و سه شهر مربوط به استان گیلان است و 124 شهر زرد و 306 شهر آبی داریم.

رئیسی با اشاره به اینکه استان های تهران و البرز در وضع زرد هستند، اضافه نمود: استان های شمالی؛ مازندران، گیلان و گلستان، نارنجی هستند و منع تردد به این استان ها وجود دارد.

وی گفت: متاسفانه سفر به استان هرمزگان به ویژه جزیره های قشم، کیش و جاسک موجب شده است که خیز بیماری کرونا در این شهر ها مشاهده گردد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه نمود: استانداری های هر استان ها، رنگ بندی شهر ها را تعیین می نمایند و صدا و سیمای محلی هر استان هم این محدودیت ها را اعلام می نماید.

رئیسی با ابراز نگرانی از کاهش درصد رعایت دستورالعمل های مقابله با کرونا، اضافه نمود: کوشش می کنیم به گونه ای کنترل کنیم که شب عید آرامی داشته باشیم.

وی تاکید نمود: اگر این دستورالعمل ها رعایت نگردد همه گرفتار خواهند شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بیش از 30 هزار پلمب و بیش از 6 میلیون جریمه در ارتباط با تردد ها و تجمع ها صورت گرفته است.

رئیسی اضافه نمود: محدودیت تردد در حوزه شهر های نارنجی را به زرد هم تعمیم دادیم و سعی کردیم سخت گیری ها را در این زمینه بیشتر کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1576

به "محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید