مصطفی وند به فلورانس نرسید

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران با 13 بازیکن راهی فلورانس ایتالیا شد تا در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 شرکت کند.

مصطفی وند به فلورانس نرسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال ایران بامداد امروز (دوشنبه) تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک کردند تا در مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 شرکت نمایند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 بامداد امروز به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) راهی فرانکفورت و سپس راهی فلورانس ایتالیا شد اما سعید مصطفی وند به دلیل مشکل ویزا نتوانست تیم ملی را در این سفر همراهی کند. بنابرین تیم ملی والیبال ایران با 13 بازیکن در این رقابت ها حاضر می شود که اسامی آنان به توضیح زیر است:

سعید معروف، محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، رضا قرا و عبدالرضا علیزاده.

ملی پوشان ایران تمرینات خود را از عصر امروز دوشنبه بر اساس برنامه تنظیم شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) شروع خواهند کرد و در روزهای چهارشنبه و آدینه 25 و 27 تیرماه نیز به مصاف تیم های روسیه و برزیل می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 529

به "مصطفی وند به فلورانس نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی وند به فلورانس نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید