مطالعه 20 طرح توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل

به گزارش تور یونان ارزان، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مطالعه 20 طرح توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در این استان توسط مشاور اطلاع داد.

مطالعه 20 طرح توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری استان امروز سه شنبه 15 آبان 97 با اعلام این خبر توضیح داد: در شهرهای مختلف استان 20 مورد تاسیسات مورد احتیاج گردشگری احصا شده و جهت مطالعه به مشاور واگذار شده است.

او اضافه کرد: بعد از مطالعه و احصای طرح توجیهی توسط مشاور، اطلاعات احصا شده در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: این طرح ها شامل احداث هتل های پنج ستاره در اردبیل، سرعین و محور اردبیل- سرعین و احداث هتل های چهار ستاره در ازناو خلخال و مسیر قینرچه- مشکین شهر است.

به گفته محمودی همچنین احداث پارک آبی در شورابیل، احداث کمپ عشایری در جعفرآباد بیله سوار، احداث مجموعه آبدرمانی و اقامتی در آبگرم کوثر و احداث مجموعه تفریحی و گردشگری در اندبیل خلخال در دست مطالعه است.

او سایر طرح های سرمایه گذاری در دست مطالعه را شامل مجموعه اقامتی صخره ای در روستای گلستان نیر، احداث مجموعه گردشگری در فندقلو نمین، احداث مجموعه تفریحی و گردشگری در خارج از محدوده شهر سرعین، احداث مجموعه گردشگری در روستای تاریخی کنزق و احداث مجموعه گردشگری جنب مسکن مهر پارس آباد برشمرد.

سرپرست معاونت سرمایه گذای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به مطالعه احداث پیست اسکی و مجموعه تفریحی در منطقه قینرچه مشکین شهر، احداث مجموعه گردشگری در بولاغلار نیر، احداث مجموعه تفریحی و گردشگری سلامت در شورابیل، احداث مجموعه گردشگری سلامت در یئدی بلوک اردبیل و احداث مجموعه آبدرمانی و گردشگری سلامت در سقزچی نیر اشاره نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 163

به "مطالعه 20 طرح توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه 20 طرح توجیهی سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید