نیویورک و دیدنی هایش

به گزارش تور یونان ارزان، اگر گذرتان به نیویورک افتاد از قلم نیاندازید که…

نیویورک مکان هایی دارد که به خاطر داشتن آن ها مشهور شده است. خوبی اش این است که برای رفت و آمد بین این جاذبه های دیدنی می توانید از حمل و نقل عمومی بهره ببرید. اگر نخستین بار است که به این شهر سفر می کنید با خبرنگاران همراه باشید:

نیویورک و دیدنی هایش

اگر گذرتان به نیویورک افتاد از قلم نیاندازید که…

نیویورک مکان هایی دارد که به خاطر داشتن آن ها مشهور شده است. خوبی اش این است که برای رفت و آمد بین این جاذبه های تماشای می توانید از حمل و نقل عمومی بهره ببرید. اگر نخستین بار است که به این :شهر سفر می کنید با خبرنگاران همراه باشید

  • موزه شهر نیویورک

موزه اختصاصی شهر نیویورک یا The Museum of the City of New York موزه ای است که به طور خاص به معرفی ویژگی ها و تاریخچه شهر نیویورک و تغییرات پیوسته آن پرداخته است. این موزه در سال 1923 میلادی و به عنوان یک موسسه خصوصی و غیر انتفاعی تاسیس شده و هدف آن برقراری رابطه بین گذشته، حال و آینده شهر است. این موزه دارای برنامه های متنوعی در سطح مدارس و جامعه از طریق برپایی نمایشگاه های متعدد و انتشار مطالب مرتبط با این موضوع است.

  • مجسمه آزادی

تماشای مشهورترین مجسمه آزادی جهان که به نوعی شاخصه و سمبل نیویورک محسوب می گردد یکی از اصلی ترین جاذبه های این شهر است. برای برنامه بازدید از این شهر توصیه می کنیم صبح زود بیدار شده و خود را با قایق به جزیره مجسمه آزادی رسانده و از داخل مجسمه از طریق 354 پله موجود، به بالای سر مجسمه و تاج آن رفته و شهر نیویورک را از نمایی متفاوت تماشا کنید. تماشای نمای بیرونی مجسمه و پایه بزرگ آن نیز خود دارای ارزش جداگانه ای است و می تواند برای کسانی که امکان و توانائی صعود از این پله ها را ندارند، بسیار هیجان انگیز و جالب باشد. اگر به طور جدی قصد دارید از پله های داخلی این مجسمه بالا رفته و به تاج آن برسید، حتما از قبل نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید چون تقریبا شانسی برای پیدا کردن بلیط در محل نخواهید داشت.

  • میدان تایمز

از زمان شروع جنگ جهانی اول، میدان تایمز مرکز اصلی تئاتر و نمایش شهر نیویورک شناخته شده و همیشه تعداد زیادی بازدید کننده به این محل مراجعه می کردند، به همین علت از زمان های دور تا امروز میدان تایمز محل مناسبی برای نصب تابلو های تبلیغاتی محسوب می گردد. امروزه این تابلوهای تبلیغاتی خود تبدیل به جاذبه گردشگری شده و این منطقه از نظر ساختمان هایی که بتوان روی آن ها تابلو نصب کرد با کمبود رو به رو شده است! تعداد زیادی رستوران و فروشگاه های مختلف در این میدان وجود دارند که نمایی جالب و تماشای در بین چراغ ها و نور تابلوهای تبلیغاتی به این محل داده اند. این میدان علاوه بر تماشاخانه های متعدد بعلاوه به علت وجود مراکز تفریح و تفریحی بسیار عالی معروفیت دارد.

  • خیابان پنجم

خیابان پنجم یا Fifth Avenue از شمال میدان واشنگتن شروع شده و به سمت شمال تا خیابان صد و چهل و سوم ادامه پیدا می نماید. این خیابان یکی از گرانترین خیابان های جهان محسوب شده و در آن فروشگاه های بسیار سطح بالا به ویژه در حد فاصل خیابان چهل و نهم تا پنجاه و نهم وجود دارد. بخشی از این خیابان از کنار پارک مرکزی نیویورک می گذرد که این بخش عمدتا مسکونی بوده و خانه های مجللی در آن قرار گرفته اند. تعداد زیادی کلیسا و خانه های تاریخی نیز در این خیابان قرار دارند که تماشا آنها خالی از لطف نیست. در فاصله خیابان های هشتاد و دوم تا صد و چهارم نیز چند موزه و گالری قرار دارند که سبب شده به این منطقه عنوان ‘Museum Mile داده گردد.

  • موزه هنر متروپولیتن

موزه هنر متروپولیتن The Metropolitan Museum of Art که با نام Met نیز شناخته می گردد، بزرگترین موزه هنر در ایالات متحده آمریکا و یکی از بزرگترین موزه های هنر در سراسر جهان بوده و مجموعه ای بی نظیر از آثار ارزشمند در آن به نمایش گذاشته می گردد. این موزه به عنوان یکی از پر بازدید ترین موزه های شهر شناخته شده و شما می توانید در آن با بعضی از ارزشمند ترین آثار هنری خلق شده در سراسر جهان روبرو شوید. در این موزه آثار هنری تاریخ 5 هزار ساله بشر از دوران پیش از تاریخ تا عصر حاضر به نمایش گذاشته شده و شما با تماشا آن می توانید سفری به جهانی هنر داشته باشید.

منبع: eng.bigbustours.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2059

به "نیویورک و دیدنی هایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک و دیدنی هایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید