پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش

به گزارش تور یونان ارزان، خبرنگاران/قم جانشین فرمانده انتظامی استان قم از پاتک پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش و دستگیری 8تن در این رابطه اطلاع داد .

پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی با اشاره بر اینکه در عملیات پیش دستانه پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش 8تن دستگیر شدند، مطرح نمود: افراد مذکور قصد داشتند با پیش بینی موتورسنگین در قم اقدام به قدرت نمایی در سطح شهر نموده که با رصد و هوشیاری به موقع پلیس مخفیگاه آن ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیری آن ها در دستور کار مأموران نهاده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه مأموران پلیس با ورود به محل مذکور، متهم اصلی و 7 تن از همدستانش را دستگیر و طی بازرسی اجرا شده از محل موصوف، 6 قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و یک عدد افشانه دفاع شخصی کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند، اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش مقطعی نیست و با کسانی قصد آشوب و شرارت دارند به هیچ عنوان مماشات نمی کنیم و از شهروندان می خواهم در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و شرارت موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1467

به "پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید