چگونه فعالیت های حساب گوگل خود را مشاهده یا حذف کنیم

به گزارش تور یونان ارزان، در این خبر با نحوه مشاهده، حذف و ارتقاء سطح امنیتی بخش my activity حساب گوگل خود آشنا شوید.

چگونه فعالیت های حساب گوگل خود را مشاهده یا حذف کنیم

به گزارش خبرنگار ، به نقل از فون آرنا، نکته نو و تعجب آوری نیست که گوگل تعاملات شما را با دستگاه ها و برنامه های گوگل پیگیری کند. با رفتن به صفحه فعالیت من گوگل (myactivity.google.com) می توانید موارد مختلف را در خصوص خود آنالیز کنید. صفحه فعالیت من برنامه هایی که امروز بازدید نموده اید را ردیابی می نماید و حتی مکان هایی را که در نقشه گوگل مشاهده نموده اید را می داند.

اما این داده هایی نیست که بخواهید برای همه ارسال کنید، بنابراین اظهار داشت که یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از رمز عبور به بخش My Activity اضافه می نماید. با کلیک بر روی این پیوند و ضربه زدن روی پیوند آبی، به بخش مدیریت تأیید اعتبار من بروید. حالا شما دو گزینه خواهید دید، یکی برای تأیید اضافی برای تماشا ورود به حساب من و دیگری که به تأیید اضافی احتیاج ندارد.

گوگل می گوید که اگر تأیید اضافی را روشن کنید، قبل از اینکه سابقه کامل خود را در فعالیت من را مشاهده یا حذف کنید، مطمئن خواهید شد که واقعاً این شخص، خود شما هستید. این می تواند به شما در حفظ امنیت سابقه شما در دستگاه های اشتراکی یاری کند. این تنظیمات فقط برای فعالیت من اعمال می گردد، اما سابقه ممکن است هنوز در سایر محصولات گوگل ظاهر گردد.

اگر شما و شخص دیگری از یک رایانه بهره ببرید یا اگر روی تلفن یا رایانه لوحی خود قفل بگذارید، تأیید اضافی مفید است. با این وجود هنوز هم احتیاج به استفاده از ورود به سیستم حساب گوگل وجود دارد و با استفاده از رمز ورود اضافی از اطلاعات شما محافظت نمی نماید. اگر می خواهید گوگل از حفظ سابقه حساب شما جلوگیری کند، به Activity Controls رفته و تاریخچه دقیق ذخیره شده را حذف کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1839

به "چگونه فعالیت های حساب گوگل خود را مشاهده یا حذف کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فعالیت های حساب گوگل خود را مشاهده یا حذف کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید