چین درباره سفر و تحصیل در آمریکا هشدار صادر کرد

به گزارش تور یونان ارزان، در حالی که اغلب کاخ سفید درباره سفر آمریکایی ها به کشورهای مختلف هشدارهایی صادر می کرد، این بار اما دولت چین به شهروندان خود درباره خطر سفر و تحصیل در ایالات متحده هشدار داد.

چین درباره سفر و تحصیل در آمریکا هشدار صادر کرد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت چین امروز (سه شنبه) به شهروندان خود و کسانی که قصد سفر از این کشور به آمریکا را دارند هشدار اداد.

وزارت فرهنگ و گردشگری چین با صدور بیانیه ای از شهروندان خود خواست به دلیل تیراندازی های مکرر، سرقت و آدم ربایی ها در خاک ایالات متحده، از سفر به این کشور برحذر باشند.

به نوشته وبگاه دیلی میرور در این بیانیه آمده است: وزارت فرهنگ و گردشگری به مسافران چینی هشدار می دهد که خطرات سفر به ایالات متحده را کاملا ارزیابی نموده، در جریان اطلاعات درباره امنیت عمومی، قوانین و مقررات باشند و آگاهی خود از سطح ایمنی و امنیت را افزایش دهند.

بر این اساس، هشدار مذکور درباره سفر به ایالات متحده تا روز سی ویکم ماه دسامبر امسال (2019) برقرار است.

این در حالی است که وزارت آموزش چین نیز روز گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه ای به دانشجویان و دانش آموزان چینی که قصد تحصیل در مدارس و دانشگاه های آمریکایی را دارند، شدیدا هشدار داده بود.

به نوشته خبرگزاری رویترز در این بیانیه ضمن اشاره به اینکه اخیرا تعدادی از دانشجویان چینی به دلیل سنگ اندازی آمریکا در تمدید ویزای تحصیلی برای آنها، دچار مسائل عدیده ای شدند، آمده است: وزارت آموزش به دانشجویان و دانشگاهیان هشدار می دهد که ارزیابی های خود از خطرات تحصیل در خارج (آمریکا) را تقویت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 296

به "چین درباره سفر و تحصیل در آمریکا هشدار صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین درباره سفر و تحصیل در آمریکا هشدار صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید