کاشانی: از حمایت دایی، کریمی و پیشکسوتان سپاسگزارم، دادکان را برای مدیرعاملی پرسپولیس اصلح تر می دانم

به گزارش تور یونان ارزان، عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس تاکید نمود که محمد دادکان را گزینه اصلح تری نسبت به خود برای مدیرعاملی پرسپولیس می داند.

کاشانی: از حمایت دایی، کریمی و پیشکسوتان سپاسگزارم، دادکان را برای مدیرعاملی پرسپولیس اصلح تر می دانم

به گزارش خبرنگاران ، حبیب کاشانی که این روزها نامش در رسانه ها به اسم یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شده، گفت: قبل از هرچیز آرزو می کنم تیم محبوب و عظیم پرسپولیس بتواند به اسم نماینده ایران در ملاقات با الهلال عربستان سربلند و پیروز میدان را ترک کند. اینکه باشگاه های ما نمی توانند میزبان شوند اتفاق خوبی نیست. نکته عجیب این است که تیم های عربستانی نه تنها به ایران نمی آیند بلکه ما محکوم به بازی در عربستان هم می شویم.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از این اجحاف ها باید دیپلماسی ورزشی ما فعال تر باشد و سکوت نکرده و شفاف موضع گیری و احقاق حق کنیم. ملاقات با الهلال هم با حضور تماشاگر برگزار می گردد و امیدوارم پرسپولیس با درایت کادرفنی و حمایت طرفداران و باشگاه بتواند در این بازی که فینال زودهنگام آسیا است، سربلند و پیروز میدان را ترک کند. متاسفانه تیم پرطرفدار پرسپولیس در دو فصل اخیر حتی در یک بازی آسیایی میزبان نبوده، اما توفیقات مهمی را رقم زده و این ارزش کادر فنی و بازیکنان عزیز را بیشتر می نماید.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره شرایط مدیریتی این باشگاه گفت: نکته مهمی که جا دارد به آن اشاره کنم این است که کاش سمیعی در باشگاه می ماند. ایشان دوران خوبی را طی کرد و با آرامش و بدون حاشیه کارها را پیش برد و ای کاش شرایطی مهیا می شد که ایشان بماند. نمی دانم چرا سمیعی رفت و چرا با استعفای او موافقت شد، اما ماندن ایشان می توانست به باشگاه یاری کند.

کاشانی درباره مصاحبه علی کریمی و بعلاوه حمایت علی دایی از خودش گفت: علت مصاحبه کردنم همین بود که از این عزیزان و عظیمان تشکر کنم. دایی و کریمی، اسطوره های فوتبال ایران و بسیاری از پیشکسوتان عزیز در مصاحبه ها و صحبت های خود و بعلاوه جاهای دیگر حمایت هایی از بنده داشتند که این نظر لطف و محبت آنهاست. از تمامی عزیزانی که بنده را لایق دانستند به ویژه این دو اسطوره پرافتخار نهایت تشکر را دارم.

وی درباره اظهارنظر علی کریمی که به صراحت گفته کاشانی و دادکان برترین گزینه ها برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند، گفت: علی آقا لطف دارد و این اظهارنظر مسئولیت بنده را بیشتر می نماید. چون نام آقای دادکان مطرح است باید به صراحت بگویم که ایشان را گزینه اصلح تری نسبت به خود می دانم. ایشان تجربه و توان مدیریتی بالایی دارند و می توانند اتفاقات مهمی از جمله قهرمانی آسیا را رقم بزنند.

عضو شورای شهر تهران در خاتمه اظهار داشت: به هر حال امیدوارم که پرسپولیس قبل از ملاقات حساس با الهلال به خوبی حمایت گردد. این مساله مهمی است و جا دارد به سهم خود و به اسم یک طرفدار از همه اعضای تیم تشکر کنم. امیدوارم چالش ها مرتفع گردد و تصمیمات خوبی هم از سوی وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه اتخاذ گردد. در مجموع وظیفه دانستم از همه ورزشی ها، فوتبالی ها و طرفداران عزیزی که این روزها به بنده لطف داشتند، تشکر کنم. برای پرسپولیس و طرفدارانش آرزوی موفقیت و برترین ها را دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1877

به "کاشانی: از حمایت دایی، کریمی و پیشکسوتان سپاسگزارم، دادکان را برای مدیرعاملی پرسپولیس اصلح تر می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشانی: از حمایت دایی، کریمی و پیشکسوتان سپاسگزارم، دادکان را برای مدیرعاملی پرسپولیس اصلح تر می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید