گردشی در سواحل پورت دیکسون مالزی

به گزارش تور یونان ارزان، سواحل پورت دیکسون مالزی

پورت دیکسون (Port Dickson) نزدیک ترین منطقه تفریحی ساحلی به کوالالامپور است که محبوبیت خاصی بین مردم دارد. پورت دیکسون فقط یک ساحل نیست بلکه یک خط ساحلی 18 کیلومتری در ناحیه نگری سمبیلان است که تعداد زیادی ساحل دارد که برخی از آن ها از بقیه بهتر است. بعد از اینکه چندین بار به سواحل مختلف پورت دیکسون رفتم تصمیم گرفتم که نظر خودم را درباره بهترین ساحل این منطقه به شما بگویم، از نظر من بهترین ساحل آن جایی است که آب تمیزتری داشته باشد و کیفیت شن های آن خوب باشد هر چند من موارد دیگری مثل امکانات ورزش های آبی، رستوران، مغازه، رختکن و پارکینگ را هم در نظر گرفتم، خبرنگاران را همراهی کنید.

گردشی در سواحل پورت دیکسون مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ساحل پنتای تانجونگ گموک (pntai Tanjung Gemok )

ساحل پنتای تانجونگ به دلیل ساحل تفریحی درخشان که در این محل واقع شده است به ساحل درخشان معروف است. این ساحل تنها ساحل موجود در لیست من است که در شمال بندر پورت دیکسون و مرکز شهر واقع شده است. وقتی به این ساحل رفتم فضایی بسیار آرام و خواب آلود داشت، دریا آرام بود و بچه ها در لبه ساحل شنا و بازی می کردند. با اینکه در نزدیکی این ساحل نیروگاه و بندر واقع شده است اما هیچ اثری از آلودگی در آن ندیدم. مردم محلی در حال ماهی گیری بودند و در جلوی ساحل تفریحی درخشان به سختی می شد شن و ماسه پیدا کرد (شاید جزر و مد شده بود و آن ها به زیر آب رفته بودند!). گوشه ای از ساحل فنس کشی شده بود و تابلویی در جلوی آن نشان می داد که چون در آنجا لاک پشت ها تخم گذاری می نمایند نمی توان به آن محل رفت. از نظر من چیز جذابی در این ساحل نبود اینجا فقط برای این خوب است که در ساحل با آرامش بنشینید و از دیدن دریا لذت ببرید. اگر به دنبال جایی متفاوت و تفریحات هیجان انگیز هستید به ساحلی دیگر بروید.

ساحل هتل کاستاریکا و لی پاریس

من از ساحل کوچک جلوی آپارتمان کاستاریکا و هتل لی پاریس در نزدیکی مرکز شهر هم بازدید کردم. شن های این ساحل نارنجی رنگ و کمی سنگی بود. هیچ کس در این محل شنا نمی کرد و ماهی گیران برای خود جای مخصوصی داشتند. سکوهای نفتی و بارگیری کشتی ها را می شد از کناره ساحل تماشا کرد. این ساحل به جز امکاناتی که هتل ارائه می داد امکانت دیگری نداشت. اگر به دنبال ساحلی آرام برای ماهی گیری هستید این محل برای شما مناسب است در غیر این صورت سواحل بهتر دیگری هم می توانید در پورت دیکسون پیدا کنید.

ساحل کنار جاده ای باتو 1 (Batu 1)

این محوطه باز ساحلی مکان های مشخصی برای پاک خودرو دارد اما مامورانی در آنجا وجود داشتند که مرتب می گفتند شنا ممنوع است! من دلیل این کار ماموران را نفهمیدم چون دریا، هم تمیز و هم نسبتا آرام، بود. در این محل ساختمان های نیمه کار زیادی دیده می گردد که پروژه ساخت آن ها متوقف شده است، این برج های نیمه کره کمی نمای غیر جذاب به ساحل داده بودند. این ساحل برای زوج های جوان خیلی مناسب است آن ها می توانند در گوشه ای، غروب خورشید را تماشا نمایند و غذاهای دریایی بخورند اما محلی مناسبی برای شنا نیست.

منبع: malaysia-traveller.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 400

به "گردشی در سواحل پورت دیکسون مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشی در سواحل پورت دیکسون مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید