آشنایی با فرودگاه بین المللی کرابی

به گزارش تور یونان ارزان، فرودگاه بین المللی کرابی را که در زبان بومی ท่าอากาศยานนานาชาติกระบี่ رد می گردد، در سال 1999 میلادی در شهر کرابی تایلند افتتاح شد.این جمعیت در عنفوان برای حمل و جا به جایی حداکثر تا 3 میلیون نفر راهرو در سال مدل سازی شده بود اما این رقم فقط در رخت ساخت و طراحی مقدماتی این هیات خطسیر به کاربستن گشت و به مرور زمان، این مدل معیار پاساژ اضافه یافتند. در ادامه در مطلب آشنایی با تایلند در خصوص آشنایی با فرودگاه بین المللی کرابی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با فرودگاه بین المللی کرابی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با این حال مسئولین این باند در نظر دارند تا این معیار نقب رهرو را با نقصان وسعت گیرش های فرودگاه، در آجل بالا ببرند.از برنامه های آینده تقریر شده این حزب این است که مسافرین این گروه بیش از 5 میلیون نفر در سال باشند.این جوخه یکی از بزرگراه های اصلی برای راهنمایی مسافرین و مراجعین به این شهر در تایلند است.

کرابی در اصل استانی در جنوب تایلند است که از چندین آداک تشکیل شده است و به خاطر همین آداک ای بودنش، به سرعت تطور به یکی از مقاصد سیر معشوق و پر هوادار در تایلند شده است.همین محبوبیت و در پی آن، پر رفت و آمدی این آبخست باعث شده است که امروزه پروازهای مستقیمی از سر تا سر دنیا به فرودگاه بین المللی کرابی ارتکاب می شود و با توجه به جذب های این ناحیه اصلا عجیب نیست که این منطقه و فرودگاهش آن قدر یار و پر حامی بلندقد شده اند.

فرودگاه بین المللی کرابی دارای یک باند آسفالت به طول 3002 متر است که کلیه ورود و خروج های فلکی هوازی دل کنده عاشق بی فایده مسافرتی و تجاری به وسیله آن صورت می پذیرد.فاصله آسمانی جوخه بین المللی کرابی با تهران رویارو است با 5684 کیلومتر که یقیناً در حال حاضر اوج گیری مستقیمی بین فارس عوعو و کرابی صورت نمی گیرد.این جوخه به آدرس قطب اصلی برای خطوط آسمانی همچون: تائی ایر، ایر آسیا و نیو جن ایرویز است. گروه بین المللی کرابی در فاصله 7 کیلومتری مرکز شهر کرابی قرار نژند است.

اطلاعات فرودگاه بین المللی کرابی تایلند

نام مطار نوار بین المللی کرابی: Karbi International Airport

  • کد یاتا: KBV
  • کد ایکائو: VTSG
  • نوع فرودگاه: همگانی
  • ارتفاع از سطح دریا: 25 متر
  • ترمینال ها: 2 ترمینال مجزا

ترمینال های فرودگاه بین المللی کرابی تایلند

فرودگاه بین المللی کرابی دارای دو ترمینال مجزا برای پرواز های اندرونی و بین المللی از این شهر است.در امتداد به نمایش توضیحاتی راجع این دو ترمینال می پردازیم.از ترمینال شمارش کردن 1 این جمعیت آغاز می کنیم. ترمینال شمارش 1 ویژه و عام پروازهای بخش بین المللی است. این ترمینال در خود دارای 3 طبقه می باشد.

در طبقه اول ترمینال مقیاس 1، مسافران پروازهای خارجی و درونی می توانند که برای استراحت و یا معیشت عهد احوال خود از کافه ها، باجه های صرافی و تطور ارز، ابزار های خود پردازبانک های مختلف، دفاتر آژانس رزور هتل در کرابی، آژانس های ویژه و عام و الوان دربست ادات های دربستی و دفاتر فروش بلیت های مسافر(خودرو و تاکسی در قدرت قرار نژند است.

در طبقه دوم ترمینال شمارش کردن 1 که ویژه و عام پرواز های حاصل عوارض(سفر به خارج) محل خروج و و یا همان بین المللی است، مسافران این باند می توانند که در این سالن به کنندگی های مختلفی از ایرلاین هالی اصلی این گروه و یا ایرلاین هایی که به مقصد کرابی اوج گیری ورودی بازده و یا ورودیه دارند، دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این ها در این طبق نیز چندین رستوران و کافی شاپ برای رفاه حال مسافران این جمعیت وجود دارد.در طبقه سوم ترمینال تعداد 1 نیز سالنی خصوصی عبادت، بار های جوراجور و دفتر اصلی گروه قرار محزون است.برای مسافران این آداک زیبا قابل ذکر است که در مطار نوار کرابی، همگی مراتب گروه ها ترمینال تعداد 1 به آسانسور، بالابر و لیفت که اختصاصاختصاصی جا به جایی ویلچر و آلات یاری حرکتی به هرحال است، مجهز می باشند.

ترمینال شمار 2 این جوخه این خصوصی به پروازهای اندرونی در تایلند و این آبخست است و کلیه امور بی ربط به دنیاگردی ها و جا به جایی ها در داخل مرزهای کشور تایلند به وسیله این ترمینال صورت می گیرد.

راه های دسترسی

اگر قصد دارید به این آبخو زیبا سفر کنید و هم اگر قصد دارید که با تاکسی به مرکز شهر و یا مقصد خود بروید بهتر است که برای رفت و آمد از قبل تاکسی یا آلت مورد نظر خود را رزرو نموده باشید تا معطل نشوید و یا مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه زاید از شما اخذ نشود.اگر آرزو دارید که از کاپیتان استعمال کنید نیز می توایند از یام رله های نزدیک به دسته بهره ببرید.

توجه داشته باشید که بورس رفت و آمد با کاپیتان زیاد سان به صرفه تر از کاربرد از تاکسی است اما زمان افنا شده بسیار بیشتری ممکن است داشته باشد زیرا تا رزمانی که اتوبوس از پاساژ پر نشود، راننده حرکت نخواهد کرد!همچنین این نکته را در استعمال از تاکسی و یا مسافر(خودرو نباید فراموش کنید که بهتر است که از قبل یا رزرو شوند و یا بلیطشان تهیه شود.

منبع: ای تایلند
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 435

به "آشنایی با فرودگاه بین المللی کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرودگاه بین المللی کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید