آشنایی با معروفترین قلعه های ایتالیا

به گزارش تور یونان ارزان، معروفترین قلعه های ایتالیا

آیا شما نیز به دنبال بازدید از بهترین و معروفترین قلعه های ایتالیا هستید؟ آیا می دانید کدام یک از قلعه ها در لیست معروف ترین قلعه های ایتالیا واقع شده اند؟ آیا از ویژگی های منحصر به فرد معروفترین قلعه های ایتالیا اطلاع کافی را دارید؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا بتوانید اطلاعات جالبی را از این طریق به دست بیاورید. کشور ایتالیا به داشتن انواع مختلف قلعه های تاریخی و قدیمی خود شهرت جهانی دارد که بی شک این قلعه توانسته اند سهم بسیار بالایی را در جذب گردشگران داشته و از مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار بیایند. بسیاری از گردشگران به دنبال لیستی از معروف ترین قلعه های ایتالیا هستند تا بتوانند در سفر خود به این کشور، از این قلعه ها بازدید داشته باشند. از معروفترین قلعه های ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آشنایی با معروفترین قلعه های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

  • قلعه نوو
  • قلعه برولیو
  • قلعه دل پیاگنارو
  • قلعه قهوه ای
  • قلعه لا روکو ویسکونتا

در ادامه می خواهیم راجع به هر یک از معروف ترین قلعه های ایتالیا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

قلعه نوو: معروف ترین قلعه های ایتالیا

از زیباترین و معروفترین قلعه های ایتالیا می توان به قلعه نوو اشاره داشت که این بنا به قلعه تخم مرغ نیز شهرت داشته و یکی از قدیمی ترین قلعه های در شهر ناپل می باشد. موقعیت جغرافیایی و قرارگیری این قلعه یکی از مهمترین دلایل برای بازدید بیشتر آن توسط بسیاری از گردشگران و مسافران می باشد چرا که این قلعه در یک جزیره بسیار کوچک در بندر ناپل واقع شده است و دسترسی به آن نیز بسیار راحت می باشد. بنای اصلی قلعه نوو در قرن قبل از میلاد تاسیس شده است که امروزه از این قلعه برای برگزاری انواع کنسرت ها و نمایشگاه ها استفاده می گردد. همچنین در سال های اخیر از قلعه نوو به عنوان یکی از بهترین سالن ها برای برگزاری شیک ترین و بهترین جشن عروسی نیز استفاده می گردد که این امر تنها در قلعه نوو امکان پذیر بوده و به همین جهت جزء یکی از معروفترین قلعه های ایتالیا به شمار می آِد. قلعه نوو در درون خود دارای یک موزه بسیار زیبا و بی نظیری می باشد که نقاشی های مربوط به قرن 14 و 15 در این موزه نگهداری میگردد هم چنین گردشگران و مسافران می توانند بهترین اشیاء برنزی را نیز در این موزه مورد بازدید خود قرار دهند.

قلعه برولیو: معروف ترین قلعه های ایتالیا

از دیگر معروف ترین قلعه های ایتالیا می توان قلعه برولیو را نام برد که یکی از زیباترین و دیدنی ترین قلعه های کشور ایتالیا بوده و در لیست برنامه سفر بسیاری از تورهای ایتالیا و گردشگران واقع شده است. این قلعه در بالای تپه و در نزدیکی یکی از کارخانه های نوشیدنی کشور ایتالیا واقع شده است و داخل مجموعه قلعه به دلایل مختلف امنیتی کشور ایتالیا برای عموم باز نبود ولی گردشگران می توانند در محوطه بیرونی این قلعه به گشت و گذار بپردازند. اطراف قلعه برولیو را صدها باغ انگور احاطه نموده است که یک فضای بسیار دلنشین و بی نظیری را به ارمغان آورده به طوری که بسیاری از گردشگران و مسافران با مشاهده این منظره لذت برده و بهترین تصاویر را به یاری دوربین های حرفه ای خود به ثبت میرسانند. گردشگرانی که تمایل بسیار زیادی را برای بازدید از درون قلعه را دارند می توانند یکی از برج های این قلعه را از نزدیک تماشا نمایند که این قسمت به شکل یک موزه در آمده است و برای بازدید عموم آزاد می باشد. توجه داشته باشید که در نزدیکی این قلعه کافه های بسیار متنوعی قرار گرفته که گردشگران و مسافران می توانند در این کافه ها به استراحت پرداخته و از نوشیدنی های لذیذ لذت ببرند.

قلعه دل پیا گنارو: معروف ترین قلعه های ایتالیا

از دیگر معروف ترین قلعه های ایتالیا می توانیم به قلعه تاریخی دل پیاگنارو اشاره نمود که این قلعه بسیار باشکوه و دیدنی در شهر پونترمولی واقع شده است و مانند سایر مکان ها و بناهای تاریخی این شهر، به خوبی محافظت شده و تاکنون برجا بوده است. قلعه دل پیاگنارو در بالای شهر واقع شده و از این قلعه می توان کل شهر را مورد تماشا قرار داد. توجه داشته باشید که در طراحی و معماری این قلعه از سنگ های پیاگن استفاده شده است که این امر نیز در نامگذاری این قلعه تاثیر بسزایی را داشته است. در دل این قلعه موزه بسیار زیبا و دیدنی نیز واقع شده است که برای بازدید عموم مردم همه روزه باز بوده و در زمستان ها فقط روزهای دوشنبه تعطیل می باشد. اگر شما نیز قصد بازدید از معروفترین قلعه های ایتالیا را در سر دارید می توانید قلعه دل پیاگنارو را در اولویت های خود قرار داده و بهترین لحظات را در این مکان برای خود به ارمغان بیاورید.

قلعه قهوه ای: معروف ترین قلعه های ایتالیا

قلعه قهوه ای از مشهورترین و معروفترین قلعه های ایتالیا بوده که در روستای ریویرا واقع شده است که در سال 1870 محل اقامت سرکنسول بریتانیا بوده است. طراحی و معماری بسیار شیک و بی نظیر این قلعه سبب شه است که اسم را در میان معروفترین قلعه های ایتالیا مشاهده کنیم. توجه داشته باشید که داخل این قلعه بسیار تزیین شده و تمام اتاق ها و سالن های آن مبلمان می باشد. گردشگران به محض ورود به قلعه می توانند تصاویری از افراد سرشناسی را مشاهده نمایند که از این قلعه بازدید داشته اند. همچنین گردشگران می توانند با رفتن به قسمت بالایی قلعه منظره بسیار شگفت انگیزی را از دریا و روستای مذکور را مشاهده نمایند. توجه کنید که قلعه قهوه ای در تابستان ها از ساعت 10 صبح تا 19 بعد از ظهر برای بازدید باز بوده و در زمستان ها نیز از 10 صبح تا 17 بعد از ظهر آماده پذیرایی از مسافران خود می باشد. همچنین گردشگران می توانند یک باغ گیاه شناسی را نیز در نزدیکی قلعه قهوه ای مشاهده نمایند که منظره بسیار جذاب بی نظیری را به این قلعه بخشیده است. برای بازدید از معروف ترین قلعه های ایتالیا هم اکنون اقدام به سفر داشته باشید.

قلعه لا روکو ویسکونتا: معروف ترین قلعه های ایتالیا

از دیگر معروف ترین قلعه های ایتالیا می توان قلعه لا روکو ویسکونتا را نام برد که در میان قلعه های ایتالیا از شهر بسیار خاصی برخوردار بوده و توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. بسیاری از گردشگرانی که به دنبال معروفترین قلعه های ایتالیا هستند در وهله اول با اسم قلعه لا روکو ویسکونتا روبرو می شوند که این قلعه در شمال کشور ایتالیا بوده که دارای 4 اتاق بسیار می باش. توجه داشته باشد که در درون این قلعه یک موزه قرار گرفته است که اشیاء بسیار قدیمی و تاریخی در آن نگهداری می گردد. برای بالا رفتن به بالاترین نقطه برج می توانید از پله های آن بهره ببرید و خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به بلندترین نقطه آن برسانید. تزیین اتاق های برج مذکور به گونه ای میباشد که نمایان گر زندگی قرون وسطا بوده و گردشگران می توانند با مشاهده این اتاق ها به حقیقت و نوع زندگی مردمان این دوره پی ببرند. شما نیز می توانید در سفر خود به کشور ایتالیا از بهترین معروف ترین قلعه های ایتالیا بازدید لازم را داشته باید و لحظات بی نظیری را برای خود به ارمغان بیاورید.

منبع: دلتابان
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 349

به "آشنایی با معروفترین قلعه های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروفترین قلعه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید