آموزش زبان برای هدایت گردشگران خارجی برج قابوس لازم است

به گزارش تور یونان ارزان، به گزارش خبرنگاران، احمد دستمرد، عصر یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: با توجه به تنها ثبت جهانی برج قابوس، احتیاج است که برنامه هایی چون آموزش زبان برای جذب بیشتر توریست ها در نظر گرفته گردد و این کار در روستاهایی که به شکل سنتی هستند و می تواند در آنجا تورهای گردشگری بازدید داشته باشند، انجام گردد.

آموزش زبان برای هدایت گردشگران خارجی برج قابوس لازم است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان صدور ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی بیان نمود: در سال آینده، جشنواره اقوام و فرهنگ به صورت بین المللی در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد که احتیاج است از هم اکنون برنامه ریزی برای بهتر برگزار شدن انجام گردد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه، امکانات لازم برای آسایش مسافران را از ضروریات دانست و گفت: اواخر شهریور ماه نیز جشنواره فرهنگ اقوام در این شهرستان برگزار خواهد شد که انشاء الله برنامه ریزی لازم انجام می گردد.

دستمرد بیان نمود: شب گذشته به علت بارش های زیاد در نوار مرزی، جاده روستای آی تمر دچار آب آلودگی و جاری شدن گل و لای شده است که خوشبختانه خسارت چندانی وارد نشده است.

رضا پورمهدی رئیس جدید میراث فرهنگی و گردشگری گنبد نیز گفت: با توجه به ظرفیت ها و صندلی ویژه شهرستان گنید برآنیم تا حداقل دو روز جشنواره فرهنگ اقوام که هر ساله در مرکز استان برگزار می گردد، به شهرستان گنبد انتقال یابد تا برای تبلیغات شهرستان و جذب بیشتر مسافر تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: اکیپ نظارتی با همکاری دستگاههای مرتبط چون مرکز بهداشت، صنعت و معدن و غیره فعال است و درصددیم که عکاسان و دستفروشان محوطه برج قابوس را ساماندهی کنیم.

پورمهدی ادامه داد: احتیاج است برای ایجاد اماکن اقامتی، سرمایه گذارانی را داشته باشیم که کوتاه کردن پروسه اداری می تواند برای جذب سرمایه گذار در منطقه تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 818

به "آموزش زبان برای هدایت گردشگران خارجی برج قابوس لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش زبان برای هدایت گردشگران خارجی برج قابوس لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید