آنچلوتی: پیروزی مهمی به دست آوردیم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ پیروزی برابر ماینتس در آغاز هفته سیزدهم بوندسلیگا را مهم دانست.

آنچلوتی: پیروزی مهمی به دست آوردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، بایرن مونیخ در آغاز هفته سیزدهم بوندسلیگا پیروزی ارزشمندی را در خانه ماینتس به دست آورد و با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سختی بود. پیش بینی می کردیم که این پیروزی به راحتی به دست نیاید. بازی کردن در خانه ماینتس همواره سخت است اما خوشبختانه این ما بودیم که توانستیم بهتر ظاهر شویم و در نهایت سه امتیاز را به دست آوردیم. با تیم جنگنده و پرتلاشی بازی کردیم و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم.

او ادامه داد: هنوز زود است درباره کسب عنوان قهرمانی سخن بگوییم زیرا به نیم فصل هم نرسیدیم. امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید هوشیارانه تر بازی کنیم. ماینتس از تیم های خوب فوتبال آلمان است. در نیمه نخست، بازی بهتری را برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را خلق کردیم اما در نیمه دوم بیشتر به دنبال حفظ توپ و نتیجه بودیم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود به ستایش از توماس مولر پرداخت و گفت: همواره گفتم مولر بازیکن باهوشی است. او در این دیدار هم وظیفه خود را به خوبی انجام داد. مولر سبک بازی خود را تغییر داده است.

بایرن مونیخ با این پیروزی، با 30 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ موقتا در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 885

به "آنچلوتی: پیروزی مهمی به دست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: پیروزی مهمی به دست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید