کاپلو: اگر امباپه نبود، وراتی برترین بازیکن زمین می شد، مسی ناراحت است

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی پیشین رئال مادرید معتقد است که مارکو وراتی در صورت نبود کیلیان امباپه، می توانست برترین بازیکن ملاقات تیم های پاری سن ژرمن و رئال گردد.

کاپلو: اگر امباپه نبود، وراتی برترین بازیکن زمین می شد، مسی ناراحت است

به گزارش خبرنگاران، پاری سن ژرمن شب گذشته (سه شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل دقیقه 4+90 کیلیان امباپه با نتیجه یک بر صفر رئال مادرید را از پیش رو برداشت تا با دست پُر چشم به بازی برگشت داشته باشد. در انتها این بازی امباپه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، اما بسیاری از جمله فابیو کاپلو بر این باورند که مارکو وراتی شب گذشته یکی از درخشان ترین بازی هایش را با پیراهن PSG انجام داد.

کاپلو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اگر امباپه در این بازی نبود، کسی که با شایستگی به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، وراتی بود. وراتی در خط میانی بازی فوق العاده مسلطی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی پیشین رئال مادرید بعلاوه در مورد فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که در این تیم هنوز نتوانسته به شرایط ایده آلش برسد و شب گذشته هم در دقیقه 62 یک پنالتی از دست داد، گفت: غیرممکن است که فکر کنیم مسی در 6 ماه گذشته خودش را گم نموده است. لئو حتی یک دریبل خود را هم کامل نکرد و به نظر من او ناراحت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2091

به "کاپلو: اگر امباپه نبود، وراتی برترین بازیکن زمین می شد، مسی ناراحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: اگر امباپه نبود، وراتی برترین بازیکن زمین می شد، مسی ناراحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید