جاودانگی مسی با چهارمین توپ طلا در چنین روزی

به گزارش تور یونان ارزان، در چنین روزی لیونل مسی توپ طلای چهارم خود را به دست آورد تا به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که این تعداد توپ طلا دارد.

جاودانگی مسی با چهارمین توپ طلا در چنین روزی

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، توپ طلای سال 2012 را نیز از آن خود کرد. مسی با کسب چهارمین توپ طلا در آن سال جاودانه شد. مراسم انتخاب بهترین های سال 2012 فوتبال دنیا در زوریخ سوییس برگزار گشت.

در این مراسم که با حضور چهره های مطرح فوتبال دنیا برگزار گشت لیونل مسی مهاجم تیم فوتبال بارسلونا و بازیکن تیم ملی آرژانتین برای چهارمین بار پیاپی عنوان بهترین بازیکن دنیا را به خود اختصاص داد.

کریستیانو رونالدو، که از رقیبان سرسخت مسی برای به دست آوردن این جایزۀ بود، با کسب بیش از 23 درصد آرای کشورهای دنیا، نتوانست این افتخار را به دست آورد در حالی که لیونل در مجموع بیش از 41 درصد آرا را، به دست آورد.

پیش از این مسی در سال های 2009، 2010 و 2011 نیز این عنوان را به دست آورده بود.

مسی در سال 2012 در رقابت های جام حذفی قهرمان شد اما در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نتوانست به عنوان تیمی دست پیدا کند. هرچند در هر دوی این رقابت ها توانست عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.

فوق ستاره بارسلونا که در سال 2012 انواع و اقسام رکوردها را شکست با رسیدن به چهارمین توپ طلای متوالی در این زمینه نیز رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

مسی در این سال در تیم ملی آرژانتین نیز بر خلاف سال های گذشته عملکرد قابل قبولی داشت و توانست 12 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند.

فوق ستاره فوتبال دنیا در 2012 جایزه خود را از دستان کاناوارو دریافت کرد. پس از مسی، رونالدو و اینیستا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در میان بهترین مربیان که برای دریافت این جایزه نامزد شده بودند، مربی تیم ملی فوتبال اسپانیا ویسنته دل بوسکه جایزۀ بهترین مربی سال 2012 را به دست آورد و از ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا، پیشی گرفت.

بهترین تیم سال فیفا در سال 2012:

ایکر کاسیاس (رئال مادرید)

دنی آلوز (بارسلونا)

جرارد پیکه(بارسلونا)

سرخیو راموس (رئال مادرید)

مارسلو (رئال مادرید)

آندرس اینیستا (بارسلونا)

ژاوی آلونسو (رئال مادرید)

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)

رادامال فالکائو (آتلتیکو مادرید)

لیونل مسی (بارسلونا)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2031

به "جاودانگی مسی با چهارمین توپ طلا در چنین روزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاودانگی مسی با چهارمین توپ طلا در چنین روزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید