فاوره: به هدفی که برای خود ترسیم نموده بودیم، رسیدیم

به گزارش تور یونان ارزان، سرمربی سوئیسی بوروسیا دورتموند از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

فاوره: به هدفی که برای خود ترسیم نموده بودیم، رسیدیم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در هفته انتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 2 بر یک اسلاویا پراگ را شکست دادند و با توجه به باخت 2 بر یک اینتر در بازی همزمان، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، پس از این بازی گفت: همه بازیکنان بدون استثنا در این برد نقش داشتند، آن هم در دیداری که خیلی سخت و نزدیک بود و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند.

سرمربی سوئیسی دورتموند ادامه داد: ما باید در این بازی به پیروی می رسیدم و به هدفی که برای خود ترسیم نموده بودیم، رسیدیم، اما بازی سختی بود. اسلاویا همانطور که انتظارش را داشتیم، حریف سرسختی بود. آنها در بازی های قبلی خود مقابل تیم های اینتر و بارسلونا به تساوی دست یافته بودند. رومن بورکی فوق العاده بود اما باز تأکید می کنم که این پیروزی را به صورت تیمی به دست آوردیم.

فاوره در انتها اعلام کرد: ما موقعیت های زیادی روی دروازه اسلاویا خلق کردیم و نیمه اول باید بیش از یک گل می زدیم. ما به پیروزی رسیدیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم، اما باید به سختکوشی مان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 759

به "فاوره: به هدفی که برای خود ترسیم نموده بودیم، رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: به هدفی که برای خود ترسیم نموده بودیم، رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید