آژانس مسافرتی ریماگشت، شما را به دیدن جاذبه های کوالالامپور می برد!

به گزارش تور یونان ارزان، کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی پر است از جاذبه های گردشگری دیدنی و دوست داشتنی. شهری شلوغ که شلوغی و سروصدایش آزارت نمی دهد و از دیدن مردمی شاد با لب های خندان که در حال تفریح هستند، لذت می بری. شهری شب زنده دار که تا پاسی از شب پذیرای گردشگرانیست که از لحظه لحظه حضور در آن لذت می برند. اگر برای سفر به کوالالامپور وسوسه شدید، ما آژانس مسافرتی ریماگشت را به شما پیشنهاد می کنیم. آژانسی که حدود 10 سال است در این زمینه فعالیت داشته و خدمات بی شماری را به مسافرانش ارائه می دهد. باهم تعدادی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور را از دید ریماگشت می بینیم.

آژانس مسافرتی ریماگشت، شما را به دیدن جاذبه های کوالالامپور می برد!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

میدان MERDEKA

میدان MERDEKA باm 100ارتفاع بلند ترین میدان جهان است که نشان دهنده استقلال مردم مالزی در سال 1957 است. معماری قدیمی از زمان استعمار بریتانیا هنور پابرجاست.

مرکز ملی ستاره شناسی

این مرکز علمی که بر فراز تپه ای در نزدیکی lake garden بنا شده، یکی دیگر از مکان های جالب شهر کوالالامپور است. در این مرکز بازدیدنمایندگان می توانند اطلاعات مفید و جالبی را راجع به فضا و کهکشان ها، تاریخ اکتشافات فضایی و جهان شناسی کسب نمایند و علاوه بر مشاهده فیلم های مستند علمی بر روی پرده سینما می توانند وضعیت نا آشنای بی وزنی را تجربه نمایند که خود حالتیست هیجان انگیز و عجیب برای کسانی که برای اولین بار در محیط و فضای بدون جاذبه قرار می گیرند. در طبقه چهارم این مرکز یک گالری دیده بانی تاسیس شده که بازدیدنمایندگان می توانند شهر کوالالامپور را مشاهده نمایند. همچنین علاقمندان به تاریخ می توانند با استفاده از پل رابط بین این مرکز و موزه ملی، خود را به راحتی به موزه رسانده و بازدیدی هم از آنجا داشته باشند.

برج های دوقلو پتروناس (PETRONAS)

برج های پتروناس با ارتفاع 452 متر بلندترین برج های دوقلوی جهان هستند. این دو برج با معماری اسلامی مدرن خود یکی از زیباترین سازه های عصر حاضر به شمار می روند و هرکدام دارای 88 طبقه بوده که توسط پل دو طبقه ای در میان آن ها در طبقه 41 و 42 به هم متصل شده اند. پارک و مرکز خرید KLCC در پایین این دو برج از مکان های دیدنی و پر هوادار می باشد.

ایستگاه راه آهن کوالالامپور

معمار بزرگ انگلیسی AB HUBBOCK با برداشت از طراحی اسلامی هندوستان شمالی این ایستگاه راه آهن را بنیان نهاد. اینجا نه تنها یک مکان برای تماشاست بلکه یکی از ایستگاه های مالزی نیز محسوب می شود.

مسجد جامع Friday mosque

مسجد جامع با بیش از یکصد سال قدمت اولین مسجد کوالالامپور می باشد و تا پیش از ساختن مسجد ملی، بزرگ ترین مسجد شهر نیز بوده است. این مسجد در نقطه تلاقی دو رودخانه کلانگ و گمباک بنا شده که دراصل همان محلی است که می توان گفت زادگاه شهر کوالالامپور بوده و نام شهر نیز بر گرفته از تلاقی این دو رودخانه است. معماری سبک مغول، جلوه کم نظیری به این مسجد تاریخی داده است.

بلندی های گنتینگ

مجموعه تفریحی، سیاحتی بلندی های گنتینگ بر فراز یکی از قلل رشته کوه های تی تی وانسگا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا احداث شده و با شهر کوالالامپور 45 دقیقه فاصله دارد. خنکی و طراوت هوای کوهستان و امکانات مناسبی نظیر هتل های مجهز، شهر بازی، زمین گلف، تله کابین و رستوران های متنوع و برگزاری کنسرت های موسیقی، نمایش ها و شعبده بازی ها، گنتیگ را به یکی از پرهوادارترین مناطق توریستی در سراسر مالزی و حتی آسیای جنوب شرقی در آورده است. تنها در سال گذشته میلادی بیش از 19 میلیون نفر از این مجموعه بازدید بازدید نموده اند.

Lake garden

این باغ 60 هکتاری در سال 1888 در کوالالامپور ایجاد شده است. بازدیدنمایندگان می توانند از قایق های سواری گردشگری استفاده نمایند تا از تماشای باغ لذت ببرند (شنبه 2 بعد از ظهر تا 5.30 بعد از ظهر و یکشنبه 8 صبح تا 5.30 بعد از ظهر). این باغ ترکیبی از موزه ملی، خانه پروانه، پارک پرندگان و باغ گل هاست؛ حتی مجلس مالزی در ضلع شمالی باغ واقع شده است.

موزه ملی مالزی

موزه ملی واقع در مرکز شهر کوالالامپور، مناسب ترین مکان برای علاقمندان به تاریخ کشور و ملت مالزی می باشد. واقعیت های هنری و تاریخی و تندیس های فرهنگی در یک ساختمان با طراحی منحصر به فرد قرار گرفته اند که به سبک معماری مذهبی بر می شود. بازدید از این موزه که دارای چهار گالری میراث فرهنگی، تاریخ طبیعی، موسیقی و اسلحه بوده، شما را با چند قرن تاریخ مالزی آشنا می کند. دیدن مجموعه خنجرهای سنتی مالزی و کارهای سرامیک دوره مینگ از دارایی های دیدنی این موزه است.

پارک ملی (TAMAN NEGARA)

قدیمی ترین جنگل های انبوه گرمسیری جهان در این پارک قرار دارند. بهترین راه برای کشف گونه های متفاوت گیاه و جانوران در این پارک پیاده روی در میان جنگل هاست. با وجود اینکه بعید به نظر می آید، اما جمعیت کمی حتی در این جنگل ها زندگی می نمایند که به گروه orang asli معروفند. یکی دیگر از جذابیت های پارک غیر از پیاده روی در جنگل، ماهی گیری، قایق سواری در رود خانه و تماشای پرندگان و کوه نوردی در کوهستان شبه جزیره در کوه gunung tahan است که (2.187) متر ارتفاع دارد. بهترین زمان برای گردش و بازدید این پارک بین ماه های مارس و سپتامبر است.

پارک آهو

این پارک سرسبز مساحتی به وسعت 2 کیلومتر مربع را با درختان سایه گستر، جوبیارهای باریک و برکه های زیبا در برگرفته است. در گوشه کنار این پارک می توان آهوان خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را دیده و به آنها غذا داد. ساعات بازدید: همه روزه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر.

پارک پروانه

این پارک سرپوشیده دارای شش هزار پروانه در 120 گونه متفاوت در اندازه و رنگ های متفاوت است. بازدیدنمایندگان می توانند با قدم زدن دراین پارک پرگل و زیبا با دیدن این پروانه ها اوقات خوشی را بگذرانند. این پارک به دو قسمت تقسیم شده است. یکی محل پرورش پروانه هاست و دیگری یک موزه برای نمایش انواع گونه های حشرات.

غارهای BATU

این غارها توسط یک کاونده غار آمریکایی به نام William hornaby در سال 1881 کشف شد، اما در ابتدا محل اجتماع قوم thuipusam بود. بزرگ ترین غار، غار معبد بود که برای رسیدن به ورودی آن باید از 272 پله بالا بروید.

برج مخابراتی کوالالامپور

این برج دارای 421 متر ارتفاع است و به عنوان پنجمین برج بلند جهان شهرت یافته است. سالن بازدیدنمایندگان در طبقه اول برج و در ارتفاع 228 متری قراردارد. رستوران گردان و زیبای آن در طبقه دوم است که برای رزرو میز باید از یک ماه قبل اقدام شود. سقف و ورودی این برج توسط استادکاران اصفهانی به سبک مقرنس آیینه کاری شده است.

ساختمان سلطان عبدالصمد

این بنا در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. این بنا در اواخر قرن 19 میلادی توسط یک معمار انگلیسی به سبک معماری اسلامی بنا شده و یکی از شاخص ترین بناهای مالزی می باشد. گنبدهای مسین، برج 40 متری ساعت و طاق های قوسی در نمای این بنا، جلوه ای خاص به آن داده است.

بلندی های برجایا

مجموعه ای با وسعت 8 هکتار و در ارتفاع 800 متری از سطح دریا و با فاصله 40 دقیقه ای از کوالالامپور است. مکانی آرام با هوایی مطبوع و خنک و با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب کلیه بناهای این مجموعه به سبک معماری قرن 16 دهکده های منطقه آلزاس فرانسه ساخته شده و کلیه جزییات اصالت معماری اروپایی را حفظ نموده است. این مجموعه شامل هتل، خیابان، مغازه و دهکده ژاپنی با چایخانه سنتی است. جنگل های سرسبز، زمین گلف و اسب سواری از تفریحات این مجموعه به شمار می رود.

یادبود تون عبدالرزاق

این ساختمان در سال 1962 بنا شده و در اصل اقامتگاه دومین نخست وزیر مالزی، تون عبدالرزاق بوده که حکومت مالزی را بین سال های 1970-1976 بر عهده داشته و به منظور سپاس و تشکر از زحماتش، او را پدر توسعه مالزی نامیده اند. این بنای یادبود که تا به امروز دست نخورده باقی مانده، شامل لوازم و وسایل شخصی آن فقید از جمله کلکسیون عصاهای دستی اش و مجموعه ای از هدایاییست که به او اهدا شده است.

محله چینی ها CHINA TOWN

محله چینی ها یا همان خیابان پتالینگ یکی از شلوغ ترین و پر آمد و شد ترین مکان های خرید شهر کوالالامپور است. این بازار محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت بوده و شما می توانید بدل خیلی از اجناس مارک دار و معروف در جهان را آنجا بیابید. انواع ساعت های مچی، پوشاک و ..... از عمده اجناس عرضه شده دراین بازار است. خریداران اجناس این بازار بیشتر خارجی ها و بخصوص جهانگردان هستند، چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با نرخ های ارزان ایده آل است.

محله هندی ها

در این قسمت بخشی از بافت قدیمی و سنتی شهر کوالالامپور را مشاهده می کنید. این مکان برای خرید انواع سوغاتی و یادگاری، انواع ادویه جات، خشکبار، پارچه و لباس های سنتی محلی مناسب است.

سایر اماکن دیدنی کوالالامپور

از دیگر مکان های دیدنی این شهر می توان آکواریوم، پارک مجسمه ها، بازار مرکزی، پارک دریاچه، مرکز توریسم مالزی، موزه MISC، گالری ملی، کتابخانه ملی، باغ ارکیده، خیابان پتالینگ، موزه پلیس و موزه تلکام را می توان نام برد.

اطلاعات دسترسی آژانس مسافرتی ریماگشت

آدرس: تهران، ابتدای سهروردی شمالی، نبش برازنده، پلاک 4، واحد 2

شماره تماس: 02188172182

آدرس سایت: https://www.rimagasht.com

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/rimatravel/

آدرس تلگرام: https://t.me/rimatravel

منبع: همگردی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 384

به "آژانس مسافرتی ریماگشت، شما را به دیدن جاذبه های کوالالامپور می برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس مسافرتی ریماگشت، شما را به دیدن جاذبه های کوالالامپور می برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید