آیپدهای جدید احتمالا از نمایشگرهای اولد ساخت سامسونگ بهره میبرند

به گزارش تور یونان ارزان، سامسونگ چند سال است که نمایشگرهای اولد را برای برخی محصولات اپل تأمین می کند. در این میان می توانیم به آیفون ها و مدل های مختلف اپل واچ اشاره کنیم. حالا طبق یک گزارش جدید، انگار اپل برای آیپدهای جدید خود می خواهد از پنل های اولد ساخت سامسونگ بهره ببرد.

آیپدهای جدید احتمالا از نمایشگرهای اولد ساخت سامسونگ بهره میبرند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

یکی از رسانه های کره ای گزارش داده که اپل تصمیم گرفته برای برخی از مدل های آیپد، به جای LCD از نمایشگرهای اولد استفاده کند. گفته می شود اپل از سامسونگ و ال جی خواسته نمایشگرهای اولد هیبریدی را برای نسل بعدی آیپدها آماده کنند. به نظر می رسد سامسونگ از سال 2022 این فرایند را آغاز خواهد کرد.

گویا پنل های اولد هیبریدی باریک تر از پنل های اولد معمولی هستند زیرا برای ساخت آن ها از ترکیبی از فناوری های انعطاف پذیر و سخت اولد استفاده می شود. طبق گزارش ها، سامسونگ دیسپلی از این نوع نمایشگرها به عنوان پنل های بسیار نازک (Ultra-Thin) یاد می کند. یکی از کارکنان سامسونگ اعلام کرده که این شرکت مشغول آماده سازی تجهیزات و امکانات برای تولید پنل های اولد هیبریدی اپل است.

باید خاطرنشان کنیم این نخستین باری است که اپل برای آیپدها می خواهد از نمایشگرهای اولد استفاده کند. طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در مورد مهاجرت نسل جدید آیپدها به نمایشگرهای mini-LED منتشر شده است. اما احتمالا اپل برای مدل های رده بالای آیپد از نمایشگرهای اولد استفاده خواهد کرد و برای مدل های میان رده هم احتمالا نمایشگرهای mini-LED ارائه می شود.

  • نمایشگر mini-LED چیست و چرا اپل می خواهد از این تکنولوژی استفاده کند؟

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1451

به "آیپدهای جدید احتمالا از نمایشگرهای اولد ساخت سامسونگ بهره میبرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپدهای جدید احتمالا از نمایشگرهای اولد ساخت سامسونگ بهره میبرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید