اخراج کامیابی نیا در بازی با شاهین درست بود؟

به گزارش تور یونان ارزان، نوید مظفری معتقد است تیم داوری در این ملاقات عملکرد مناسبی داشته و به درستی کامیابی نیا را از زمین بازی اخراج نموده است.

اخراج کامیابی نیا در بازی با شاهین درست بود؟

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس توانست در یکی از ملاقاتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهد و به قهرمانی نزدیک تر گردد. در این ملاقات سرخ ها با اخراج کامیابی نیا 10 نفره شدند و همچنین در نیمه دوم یک پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شد که با مشورت یاری داور، وحید کاظمی نظرش را تغییر داد و پنالتی را پس گرفت.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت وگو با خبرنگاران در مورد عملکرد این داور در ملاقات پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر گفت: کاظمی در نیمه اول کارت زردهای زیادی داد که با توجه به واکنش و خطاهای بازیکنان، کارت هایی که داد درست بود. همچنین کامیابی نیا بی ملاحظگی به خرج داد و اخراج او توسط این داور تصمیم درستی بود.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم هم کاظمی تنها یک اشتباه داشت و آن هم اعلام پنالتی بود. یاری داور جسارت داشت و با مشورت به موقعی که به کاظمی داد، باعث شد داور تصمیم درست را بگیرد. عملکرد کلی تیم داوری بسیار خوب بود و آن ها امیدوارکننده ظاهر شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 1174

به "اخراج کامیابی نیا در بازی با شاهین درست بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج کامیابی نیا در بازی با شاهین درست بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید