از توزیع بن کارت های 3 میلیون تومانی بین زنان سرپرست خانوار تا سبد پروتئینی

به گزارش مجله میکونوس، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از توزیع 2 هزار و 150 کارت خرید 3 میلیون تومانی به زنان سرپرست خانوار دهک درآمدی 1 تا 3 در سطح شهرستان های استان تهران در آستانه شب یلدا اطلاع داد.

از توزیع بن کارت های 3 میلیون تومانی بین زنان سرپرست خانوار تا سبد پروتئینی

به گزارش ایسنا، محمد نصیری معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آستانه شب یلدا اقدامات خیرخواهانه که با همکاری موسسات خیریه، سازمان های مردم نهاد و خیرین صورت پذیرفت را تشریح کرد.

وی از توزیع 2 هزار و 150 کارت خرید 3 میلیون تومانی به زنان سرپرست خانوار دهک درآمدی 1 تا 3 در سطح شهرستان های استان تهران اطلاع داد و گفت: بعلاوه 8 هزار دست لباس گرم، کاپشن و کفش برای بچه ها زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور به مبلغ 4.5 میلیارد تومان خریداری و مراحل توزیع را طی می نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، وی با اشاره به توزیع سبد پروتئین برای مستمری بگیران تحت پوشش، یادآور شد: در این راستا با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 200 تن مرغ بین خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توزیع شد؛ بعلاوه با مشارکت مجمع خیرین 50 گهواره برقی برای بچه ها مقیم در شیرخوارگاه ها تهیه شده است تا بچه ها خوابی راحت را تجربه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: mykonos.ir شناسه مطلب: 2251

به "از توزیع بن کارت های 3 میلیون تومانی بین زنان سرپرست خانوار تا سبد پروتئینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از توزیع بن کارت های 3 میلیون تومانی بین زنان سرپرست خانوار تا سبد پروتئینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید